بیست‌ وسومین نمایشگاه مطبوعات- 533/ حبیبی:

«زین قند پارسی که به میانمار می‌رود»/ کمک به میانمار وظیفه همه جهانیان است

رییس سازمان جوانان هلال احمر گفت: فاجعه میانمار بسیار عمیق است و نه تنها کشورهای مسلمان که همه مردم جهان باید به کمک میانمار بشتابند.
کد خبر: ۲۶۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ - 03November 2017
«زین قند پارسی که به میانمار می‌رود»/ کمک به میانمار وظیفه همه جهانیان است
«مسعود حبیبی» رییس سازمان جوانان هلال احمر ایران با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست‌ و‌ سومین دوره نمایشگاه مطبوعات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دفاع پرس در ارتباط با اقدامات سازمان جوانان هلال احمر در زمینه مسائل میانمار اظهار داشت: جمعیت هلال احمر ایران به عنوان یک نهاد بشردوستانه و بین‌المللی به کمک آوارگان میانماری رفته است.

حبیبی با اشاره به تشکیل کمپین «قند پارسی» جهت کمک به مردم میانمار ادامه داد: سازمان جوانان هلال احمر در چهاردهم آبان ماه که سالگرد تاسیس این سازمان است، به صورت گسترده در کانون های دانش‌آموزی و دانشجویی، نسبت به جمع آوری کمک‌های خانواده ها به مردم میانمار، اقدام خواهد کرد.

وی ضمن بیان این نکته که در میانمار کمک های نقدی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، تصریح کرد: کمک های مردم ایران از طریق هلال احمر در چند مرتبه ارسال شده است و اکنون در حال جمع آوری کمک های مالی هستیم تا امور مورد نیاز مردم میانمار تامین گردد.

وی افزود: فاجعه میانمار بسیار عمیق است و نه تنها کشورهای مسلمان که همه مردم جهان باید به کمک میانمار بشتابند.
 
گفت‌وگو از ریحانه حجازی
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار