مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل تأکید کرد؛

لزوم تبیین نقش رهبری در حماسه شکست حصر سوسنگرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل بر لزوم تبیین نقش مقام معظم رهبری در حماسه شکست حصر سوسنگرد برای نسل‌های مختلف تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ - 06November 2017

تبیین ابعاد مختلف نقش رهبری در حماسه شکست حصر سوسنگردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دبیر ستاد بزرگداشت حماسه شکست حصر سوسنگرد استان اردبیل در جلسه هماهنگی مراسم گرامی‌داشت حماسه شکست حصر سوسنگرد، اظهار داشت: باید ابعاد مختلف نقش مقام معظم رهبری در حماسه شکست حصر سوسنگرد برای نسل‌های مختلف تبیین شود.

وی از برگزاری مراسمی ویژه در گرامیداشت این روز خبر داد و افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تلاش دارد امسال برنامه‌ای بهتر از سال‌های قبل در خصوص حماسه سوسنگرد برگزار کند.

واحد اضافه کرد: در این راستا لازم است نیروهای انتظامی و نظامی و ادارات مختلف همچون سال‌های گذشته همکاری‌های لازم را با دبیرخانه ستاد استانی شکست حصر سوسنگرد به عمل آورند.

در ادامه «جواد زنجانی» فرماندار اردبیل و از پیشکسوتان دفاع مقدس استان، بر لزوم برجسته‌سازی فرهنگی حماسه‌هایی نظیر شکست حصر سوسنگرد در جامعه تأکید کرد و گفت: همه ادارات و نهادها طبق وظیفه قانونی و نیز اخلاقی و شرعی باید در راه اعتلای نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار