استقرار اکیپ امداد و نجات هلال احمر امیدیه در شلمچه

اکیپ امداد و نجات جمعیت هلال احمر امیدیه در مرز بین‌المللی شلمچه شهرستان خرمشهر مستقر شد.
کد خبر: ۲۶۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰ - 09November 2017
استقرار اکیپ امداد و نجات هلال احمر امیدیه در شلمچهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، در آستانه اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اکیپ امداد و نجات جمعیت هلال احمر امیدیه در مرز بین‌المللی شلمچه شهرستان خرمشهر مستقر شد.

این اکیپ در کنار دیگر گروه‌های امدادی با هدف خدمات‌رسانی به زائران اربعین سرور و سالار شهیدان در شلمچه مستقر شد تا در صورت نیاز به انجام عملیات امداد و نجات بپردازد.

این اکیپ در همه ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به زوار کربلای معلا در مرز شلمچه واقع در شهرستان خرمشهر است.

همچنین مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان از برپایی موکب فرهنگی اجتماعی این جمعیت در مرز شلمچه خبر داد.

مجتبی طحان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم به اقدامات انجام شده توسط جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار داشت: همه ساله در کنار پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی و اقداماتی نظیر انتقال مصدومین، درمان سرپایی کمک‌های اولیه و امداد و نجات هوایی کارهای فرهنگی اجتماعی نیز انجام می‌شد.

وی افزود: امسال به منظور خدمات رسانی بهتر به زوار اباعبدالله الحسین(ع) یک موکب در مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر راه اندازی می‌شود.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان استقرار وینچر برای استفاده افراد سالخورده و ناتوان، توزیع غذای گرم و برگزاری عزاداری سیدالشهدا(ع) را از جمله برنامه‌های موکب فرهنگی اجتماعی هلال احمر خوزستان در شلمچه عنوان کرد.

وی افزود: همچنین در موکب فرهنگی اجتماعی هلال احمر خوزستان در شلمچه تست قند خون و فشار خون زوار سرور و سالار شهیدان به صورت رایگان انجام می‌شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار