گزارش دفاع پرس از حضور بنیاد حفظ آثار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال؛

بازی‌های استراتژیک «فرماندهان» و «دفاع از ایران» در راه بازار

دو بازی آنلاین استراتژیک به نام‌های «فرماندهان» و «دفاع از ایران» که در حوزه دفاع مقدس و مدافعان حرم تولید شده، به‌زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۶۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ - 12November 2017
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، صبح دیروز يازدهمين نمايشگاه بین‌المللی رسانه‌های ديجيتال با حضور «سيد عباس صالحی» وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و «سيد مرتضی موسويان» رييس مركز فناوری اطلاعات وزارت ارشاد در مصلی امام خمينی (ره)  شروع به كار كرد.
 
نمايشگاه امسال با پیش بینی حضور ٤٠٠ غرفه‌ فعال حوزه ديجيتال در فضايی به مساحت ٣٢ هزار متر مربع كه تقريبا ١٠ هزار متر مربع آن فضای مفيد نمايشگاهی است، برپا شده است.
 
در فضای تعریف شده برای این نمایشگاه نام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز به چشم می خورد که به منظور بررسی چرایی حضور این بنیاد در نمایشگاه رسانه های دیجیتال و دستاوردهای ارائه شده سری به غرفه این بنیاد می زنیم.
 
ابراهيم بهادری مدير فيلم كوتاه و مستند بنياد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و مدير غرفه بنياد در نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: دو بازی آنلاين جديد به نام های دفاع از ايران و فرمانده بزودی در دسترس هموطنان عزيزمان قرار خواهد گرفت.
 
وي خاطر نشان كرد: بازديد مجازی از موزه های دفاع مقدس شهرستانها در دست راه اندازی است. بازديد مجازي ٣شهر كرمان،خرمشهر و همدان به اتمام رسيده است كه بطور مثال آدرس باغ موزه دفاع مقدس كرمان www.kermanhdm.com است.
 
مدير غرفه بنياد در ادامه افزود: بازی تنگه آتش و قاهر كه قبلا رونمايی شده بود، نسخه اندرويد اين دو بازی در كافه بازار بارگذاری شده است كه علاقه مندان مي توانند آن را نصب و راه اندازی كنند.
 
 بازیهای آنلاین مدافعان حرم در راه است

مدير فيلم كوتاه و مستند بنياد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس گفت: پرتال سازمان سينمايی و هنری دفاع مقدس هم افتتاح شده است كه به نام هنر و دفاع در فضاي مجازی بارگذاری شده است ٤ بخش اصلی آن توليدات محتوا محور، پژوهش و طرح طراحی فنی و كتابخانه است، به آدرس Honardefa.ir قابل دسترسی عموم مردم است.

در ادامه طراح بازی آنلاین فرمانده با ما به گفتگو نشست. حمزه آزاد طراح بازی آنلاين «فرماندهان» از سختی‌ها و دشواری‌های طراحی اين بازی گفت: طي يك سال فعاليت شبانه روزی تيمی ١٥ نفره اين بازی تهيه شد.

وی افزود: اين بازی آنلاين استراتژيك در دو مرحله طراحی شده است كه يك مرحله دفاع مقدس و مرحله ديگر مربوط به مدافعان حرم است. از مشخصات اين بازی می‌توان به اين موضوع اشاره کرد كه این بازی منطبق با تكنولوژی و قدرت نظامی ايران ساخته شده است و می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد.

بازی‌های آنلاین مدافعان حرم در راه است

طبق اعلام روابط عمومی مصلی امام خمينی (ره) قرار است بيش از ٨٠ كارگاه و نشست تخصصی در حوزه رسانه های ديجيتال و برپايی پاويون های ويژه استارتاپها كه برای نخستين بار توسط معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری انجام می‌شود. اين نمايشگاه تا ٢٦ آبان ماه در شبستان مصلی امام خميني (ره) از ساعت ١٠ الی ٢٠ پذيرای علاقه‌مندان است.

 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها