سردار کارگر در نشست مشترک با مدیران رسانه‌ها:

فرهنگ دفاع مقدس باید به قلب جامعه نفوذ کند/ نقش مهم رسانه‌ها در گسترش این فرهنگ

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید به قلب جامعه نفوذ کند تا تاثیرگذار باشد، گفت: رسانه‌ها در زمینه گسترش فرهنگ دفاع مقدس نقش مهمی دارند.
کد خبر: ۲۶۶۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷ - 31August 2014

فرهنگ دفاع مقدس باید به قلب جامعه نفوذ کند/ نقش مهم رسانه‌ها در گسترش این فرهنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس، در نشست مشترک این بنیاد با مدیران رسانهها، ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت را نهتنها به دولتیها، بلکه باید به همه مردم تبریک گفت؛ زیرا دولت برآمده از آرای مردم است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس متعلق به همه مردم و اقشار و تمامی سلایق سیاسی است؛ زیرا در آن هشت سال از حیثیت نظام و مملکت دفاع شد و پیروز واقعی دفاع مقدس نیز مردم بودند.

وی با اشاره به دیدار سال گذشته دستاندرکاران راهیان نور با مقام معظم رهبری و نکات مطرح شده در آن دیدار از سوی معظمله گفت: جلوگیری از انحراف و فراموشی دفاع مقدس باید در دستور کار قرار گیرد و رسانهها نیز باید در این راستا همکاری کنند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس مردانه دیده شده و به نقش زنان در جنگ چندان پرداخته نشده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در بنیاد بهدنبال این هستیم که به همه اقشار، اقوام و سلایق سیاسی بپردازیم و اکنون نیز با رسانهها و روزنامههای مختلف ارتباط داریم.

سردار دکتر کارگر اذعان کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید به قلب جامعه نفوذ کند تا تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه با اشاره به تغییرات ایجاد شده در ساختار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: بنیاد دنباله ستاد تبلیغات در جنگ است و اکنون نیز با تاسیس سازمانهای مختلف، گسترش یافته است.

سردار دکتر کارگر بیان کرد: هیچ سندی در دفاع مقدس بدون تایید بنیاد سندیت ندارد و تمام آثاری که در این زمینه چاپ میشود نیز برای رسیدگی به بنیاد میآید. هفته گذشته نیز مرکز اسناد دفاع مقدس به سازمان تبدیل شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مسوولیت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس تولید محتواست و دسترسی به همه منابع دفاع مقدس برای استفاده پژوهشگران وجود دارد.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز و در آستانه هفته دفاع مقدس، مسوولین، مطبوعات و رسانهها دعوت شدند تا نظرات خود را ارائه کنند؛ هرچند که دفاع مقدس در تمام سال ساری و جاری است و محدودیت زمانی ندارد و میتواند سبب وحدت ملی و دوستی و برادری بین همه افراد باشد.

وی افزود: همانگونه که امام(ره) و مقام معظم رهبری موضوع وحدت هستند، دفاع مقدس نیز به همینگونه است.

سردار دکتر کارگر خاطرنشان کرد: رسانهها با مردم ارتباط زیادی داشته و مخاطبشناسی آنها درست است؛ بنابراین در زمینه گسترش فرهنگ دفاع مقدس نیز نقش مهمی دارند.

در ادامه این نشست، مدیران و نمایندگان رسانههای مختلف به بیان دیدگاههای خود درباره چگونگی اشاعه فرهنگ دفاع مقدس از سوی رسانهها پرداختند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
معبر سایبری فندرسک
|
-
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
0
به نظر من این فرهنگ باید از مدرسه به قلب جامعه نفوذ کنه.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار