اوژن در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

راه‌اندازی سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا

رییس اداره مراسم و مناسبت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا را به صورت آزمایشی افتتاح کرده‌ایم.
کد خبر: ۲۶۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ - 16November 2017
سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا به‌زودی امکان پذیر می‌شود«محمدرضا اوژن» رییس اداره مراسم و مناسبت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس اظهار داشت: بنیاد شهید 2 ماموریت خدمت‌رسانی به جامعه معزز شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده دارد که با همین دیدگاه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال شرکت کرده‌ایم.

وی در مورد سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا گفت: سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا را به صورت آزمایشی افتتاح کرده‌ایم. این سامانه امکان بازدید به‌صورت سه بعدی را برای کاربر فراهم می‌کند و در بخش‌های دیگر این سامانه تصاویر، زندگی‌نامه، وصیت‌نامه و موقعیت مکانی گلزار شهدا بارگذاری شده است.

اوژن با اشاره به وضعیت اسناد فرهنگی شهدا افزود: بسیاری از اسناد فرهنگی شهدا مانند وصیت‌نامه و دل‌نوشته  در بنیاد شهید نگهداری می‌شود و با هدف مستندسازی علمی و دسترسی سریع به این اسناد، طرح دیجیتالی اسناد فرهنگی ایثارگان را آغاز کرده‌ایم.

رییس اداره مراسم و مناسبت‌های بنیاد شهید عنوان کرد: سامانه خدمات الکترونیک ایثارگران (سایبا) را جهت تسهیل در خدمت‌رسانی بهتر به خانواده ایثارگران طراحی و 10 خدمت اصلی ازجمله صدور کارت ایثارگری، تسهیلات مسکن، دریافت فیش حقوقی و... ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام/ 115
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار