شهید «آرام‌زاده» نمونه بارز شجاعت و ولایت‌مداری

برنامه «افتخار کوچه، آبروی محله» یادواره ستوان یکم پاسدار شهید «سیدحبیب‌ آرام‌زاده» با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای شهر دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ - 19November 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ «عزیزقلی نیک‌پور» فرمانده سابق گردان تکاور تیپ 48 سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه در این یادواره خواسته همه شهدا را پیروی از ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: شهید آرام‌زاده نمونه بارز شجاعت و ولایت‌مداری بود.

وی افزود: خدا نخواست حبیب‌ آرام‌زاده در عملیات پدخندق شهید شود، بلکه تقدیر این بود که در تپه جاسوسان کردستان به شهادت برسد.

فرمانده سابق گردان تکاور تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بسیاری از شهدا جوان و مجرد بودند، گفت: امروز نفس کشیدن ما مدیون شهدا است.

نیک‌پور با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس امتحان پس دادیم، ابراز کرد: شهدا خود را فدای امنیت و پایداری نظام جمهوری اسلامی کردند.

وی به نقش مدافعان حرم در دفاع از نظام اشاره داشت و بیان کرد: اگر در سوریه و عراق شهید ندهیم، آیا الان می‌توانستیم به راحتی در کشور زندگی کنیم؟

فرمانده سابق گردان تکاور تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قدرت موشکی ایران، عنوان کرد: شایسته و زیبنده نیست در مقابل دشمن کوتاه بیاییم و دست دراز کنیم.

به گزارش دفاع پرس، شهید «سید حبیب‌ آرام‌زاد»ه در تاریخ 27 تیرماه 1390 در درگیری با گروهک تروریستی «پژاک» در استان کردستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار