فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام عنوان کرد؛

اجرای 514 ویژه برنامه هفته بسیج در استان ایلام

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: برنامه‌های هفته بسیج ایلام با رویکرد مردمی با 514 برنامه در سال جاری انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۶۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ - 20November 2017

برگزاری برنامه های بسیج با رویکرد مردمی/ محرومیت زدایی هدفی مهم در برنامه های بسیج استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، به نقل از روابط عمومی سپاه استان ایلام، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: مردمی بودن ماهیت اصلی انقلاب بوده و بر همین اساس دستور تشکیل بسیج مردمی از سوی امام خمینی (ره) صادر شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد مردمی با 514 برنامه در سال جاری انجام می‌شود، بیان داشت: برنامه‌های امسال با حضور بسیجیان در محضر رهبر معظم انقلاب آغاز خواهد شد.

سردار حسینی افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، دیدار با خانواده شهدا و ... از مهمترین برنامه‌های اجرایی این هفته است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام عنوان کرد: در هفته بسیج با همراهی قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور کار اجرایی در سه دهستان در شهرستان‌های ملکشاهی، آبدانان و دهلران با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی از اهم فعالیت‌ها در بسیج بوده که با هدف کمک به اقتصاد مقاومتی تشکیل شد و بر همین اساس در سال گذشته با 480 پروژه با اعتبار بیش از 9 میلیارد، کمک شایانی به اقتصاد مردمی ایلام داشت.

حسینی بیان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی در دو مرحله با آورده 229 میلیارد ریالی سپاه و به همین میزان در استان اقدامات قابل توجهی انجام گرفته و یا در حال انجام است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: توزیع 140 ست جهاز، اعزام 6 هزار و 580 گروه جهادی، واگذاری زمین از اراضی ملی به مردم، ساخت 381 واحد مسکونی محرومان و ... از اقدامات مناسب در سطح استان بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار