سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

ملت ایران متجاوزان را در گورستان دفن خواهد کرد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ملتی که در وجب به وجب خاکش خون شهید ریخته، شکست‌ناپذیر است و متجاوزان را در گورستانی دفن خواهد کرد که نظیر آن را ندیده باشند.
کد خبر: ۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳ - 04September 2013

ملت ایران متجاوزان را در گورستان دفن خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بدو ورود به مراسم بزرگداشت شهدای امنیت پایدار شمال غرب که در منطقه سردشت در حال برگزاری است، با اشاره به عملکرد نیروهای سپاه در مقابله با گروهکهای ضد انقلاب در این منطقه اظهار داشت: حضور ما در اینجا در حقیقت پاسداشت و تجلیل مقام شهیدانی است که خون خود را برای استقلال، امنیت، عزت و سربلندی ایران تقدیم کردند.

سلامی امنیت پایدار شمالغرب را ثمره خون شهیدانی دانست که در 2 سال قبل در مقابله با گروهکهای ضد انقلاب این منطقه به شهادت رسیدند و گفت: خون این شهیدان باعث شد انقلاب اسلامی مسیر خود را در پیمودن قلههای پیشرفت و تعالی طی کند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه این افتخارات، استقلال، عدالت و عزت ما ثمره خون همین شهیدان است، در خصوص سطح آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات دشمنان فرامنطقهای اظهار داشت: ملت کشوری که در وجب به وجب آن نفوذپذیر و شکستپذیر نیست و قادر به تحمیل تجاوز به ملت ایران نخواهد بود.
 
سلامی تاکید کرد: متجاوزان باید بدانند که ملت ایران آنها را در گورستانی دفن خواهد کرد که تا به حال ندیده باشند.
 
مراسم بزرگداشت شهدای امنیت پایدار شمالغرب در منطقه دشت وزینه سردشت با حضور فرماندهان عالیرتبه سپاه، عشایر بومی و خانواده شهدای نبرد با ضد انقلاب و همچنین کردهای مبارز حاضر در عملیاتهای مقابله با گروهکهای ضد انقلاب در حال برگزاری است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار