فرمانده سپاه امام رضا(ع) عنوان کرد؛

ضرورت بکار­گیری تجربیات جبهه مقاومت در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی کشور

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: رمز پیروزی جبهه مقاومت ایستادگی و مقاومت بود که امیدواریم تجربیاتی را که جوانان ما در جبهه مقاومت کسب کرده‌­اند در حوزه‌های دیگری همچون اقتصاد و فرهنگ به کار ببندند.
کد خبر: ۲۶۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ - 23November 2017
ضرورت بکار­گیری تجربیات جبهه مقاومت در حوزه­ های اقتصادی و فرهنگی کشوربه گزارش دفاع پرس از مشهد، جشن پیروزی مقاومت و اجتماع 30 هزار نفری بسیجیان مشهدالرضا صبح امروز و همزمان با دومین روز از هفته بسیج در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.
 
سردار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این گردهمایی ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت اظهار داشت: امسال مفتخریم هفته بسیج را در شرایطی گرامی می­داریم که انقلاب اسلامی ما پیروزی‌های مهمی را در منطقه کسب کرده است.
 
وی در ادامه با اشاره به نقش بسیج در تغییر تحولات منطقه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت فرهنگ بسیج توانسته در بین جوامع اسلامی نقش تعیین کننده ­ای را ایفا کند و از سویی این فرهنگ در ممالک اسلامی به عنوان یک الگو قرار گرفته و موجبات پیروزی جبهه حق در برابر استعمارگران را فراهم کرده است.
 
این مسئول افزود: امروز اندیشه انقلاب اسلامی مورد استقبال جوامع اسلامی قرار گرفته و جوانان این ممالک با حضور گسترده خود در بسیج مردمی، جبهه­ مبارزه با استکبار را سازماندهی کرده و در برابر زیاده­‌خواهی‌های دشمنان ایستادند و دشمن را منکوب کردند. ما این اتحاد و اتفاق جبهه مقاومت را که در نقاط مختلف دنیا بوجود آمده به فال نیک می­‌گیریم.
 
سردار نظری گفت: استکبار جهانی با سازماندهی داعش بنا داشت تا در مقابل جبهه مقاومت ایادی را تربیت کند که مانع پیروزی جبهه حق شود و در ابتدا نیز با نیرنگ و تزویر پیروزی­‌هایی را کسب کرد، اما پیروزی نهایی از آن جبهه حق شد و خیلی زود پوزه دشمنان به خاک مالیده شد.
 
وی در پایان ابراز داشت: رمز پیروزی جبهه مقاومت ایستادگی و مقاومت بود. امیدواریم، تجربیاتی را که جوانان ما در جبهه مقاومت کسب کرده‌اند در حوزه ­های دیگری همچون اقتصاد و فرهنگ که دشمن پا در میدان مبارزه با مردم ایران اسلامی گذاشته‌­اند به کار ببندند تا در این حوزه‌ها نیز پیروز شویم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها