پیکر مطهر شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس در مشهدالرضا تشییع شدند

همزمان با دومین روز از هفته بسیج مردم ولایتمدار مشهد پیکرهای مطهر سه شهید مدافع حرم و یک شهید دفاع مقدس را با شکوه تشییع کردند.
کد خبر: ۲۶۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ - 23November 2017
پیکر مطهر شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس در مشهدالرضا تشییع شدندبه گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم «گل آقا حسینی»، «مرتضی حسینی»، «سلمان رحیمی» و شهید دفاع مقدس «موسی خسروی» پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از یادگاران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا در مشهد مقدس تشییع شدند.
 
مراسم تشییع پیکر این شهیدان والامقام از مقابل مهدیه مشهد مقدس تا حرم مطهر رضوی برگزار و پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و اقامه نماز، جهت خاکسپاری به بهشت رضا منتقل شدند.
 
در این مراسم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مدیر کل صدا و سیما، مشاور استاندار در امورایثارگران، رئیس شورای شهر،فرماندهان و نیروی‌های نظامی و انتظامی، روحانیون و آحاد مردم شهیدپرور و ولایتمدار پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار شد.
 
شهیدان مدافع حرم «سلمان رحیمی تولد یکم فروردین 74 و شهادت 2آبان 96»، «گل آقاحسینی تولد 31مرداد 1365 و شهادت 14آبان 96» و «مرتضی حسینی تولد یکم فروردین 1368 و شهادت 23آبان 96» در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و شهید دفاع مقدس «موسی خسروی تولد 1346 و شهادت 29 آذر1366» در زبیدات عراق به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار