نماینده هئیت امنای مسجد امام حسین (ع) اراک خبر داد؛

ارسال 4 کامیون کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه از مسجد امام حسین (ع) اراک

«حسین خادمی» از اعزام چهار کامیون حامل کمک‌های نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) اراک به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ - 26November 2017
ارسال یک تن گردو به مناطق زلزله زده توسط نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) اراک«حسین خادمی» نماینده هئیت امنای مسجد امام حسین (ع) اراک در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به فعالیت‌های این مسجد در خصوص مشارکت و کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، اظهار داشت: از زمان وقوع زلزله، نمازگزاران و اهالی مسجد امام حسین (ع) بنا به فرموده مقام معظم رهبری سعی داشتند که به اندازه توان خود سهمی در همدردی و یاری زلزله‌زدگان داشته باشند.

وی افزود: در این مدت زمان، توانستیم با کمک اهالی محل و مسجد، اقلام خوراکی، پوشاک و ... را آماده‌سازی و توسط چهار کامیون به مناطق زلزله‌زده اعزام کنیم.

نماینده هئیت امنای مسجد امام حسین (ع) اراک تصریح کرد: با فراخوانی که در مسجد اعلام شد، تعدادی از خواهران برای آماده‌سازی اقلام مورد نیاز همکاری خود را اعلام کرده و در این برنامه حضور یافتند.

خادمی گفت: نزدیک به 1 تن و 300 کیلوگرم گردوی همراه با پوست از طرف ستاد اجرایی تحویل خواهران مسجد شد که پس از مرحله پوست گیری، آماده و در قالب بسته‌های یک کیلویی به کرمانشاه اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با کمک‌های نقدی نیز، 25 میلیون ریال توسط مسجد امام حسین (ع) به حساب حلال احمر استان مرکزی واریز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها