مدیر شبکه «رای سینما» به جشنواره سینما حقیقت می‌آید

«پائولو دل‌بروکو» مدیر شبکه معتبر ایتالیایی RAI Cinema برای شرکت در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت به تهران سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ - 29November 2017

مدیر شبکه «رای سینما» به جشنواره سینماحقیقت می‌آیدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «پائولو دل‌بروکو» از مدیران هنری از ساعت 17 عصر روز 21 آذرماه 96 در بازار فیلم جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت حضور یافته و پیرامون موضوع «تلویزیون و مستند» با مستندسازان ایرانی به گفتگو و تبادل‌نظر می‌پردازد.

پائولو دل‌یروکو متولد سال 1963 در رم، فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد، روزنامه‌نگار و استاد دانشگاه است. او از سال 1991 به شبکه RAI رفت و مسئولیت‌های مختلفی را برعهده گرفت. در سال 1992 مشغول برنامه‌ریزی شبکه RAI2 شد و در سال 1994 به بخش مدیریت حقوقی این شبکه رفت.

در سال 1998 دل‌بروکو عضو هیات مدیره RAI شد و یک سال بعد، مدیریت اجرایی این شبکه در خرید و فروش فیلم را برعهده گرفت. در سال 2000 و هنگام تاسیس RAI Cinema رئیس مالی و کنترل شبکه جدید شد. وی در سال 2007 مدیرکل RAI Cinema شد و از سال 2010 تاکنون مدیریت اجرایی این شبکه را عهده‌دار است.

پائولو دل‌بروکو عضو هیات مدیره آکادمی پائولو دل‌بروکو Urbino و از اعضای کمیته خانه سینمای رم است. او استاد رشته مدیریت فیلم و تلویزیون در دانشکده ارتباطات دانشگاه La Sapienza و Luiss رم و دانشگاه Ca’Foscari ونیز نیز هست.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» را طی روزهای 19 تا 26 آذرماه 1396، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی (ع) است، در پردیس سینمایی چارسوی شهر تهران برگزار خواهد کرد.  

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها