استاد شعر آئینی:

ملت‌های اسلامی با وحدت به مقابله با دشمن بپردازند

استاد شعر آئینی با تاکید بر لزوم وحدت ملت‌های اسلامی گفت: امروز دشمن برنامه‌ریزی زیادی برای مقابله با ملت‌های مسلمان دارد که تنها راه مقابله با آن وحدت است.
کد خبر: ۲۶۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷ - 01December 2017
ملت‌های اسلامی با وحدت به مقابله با دشمن بپردازندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، محمد علی مجاهدی شامگاه جمعه در آئین شعرخوانی اساتید و شاعران شیعه و اهل سنت که به مناسبت هفته وحدت در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: باید از رهنمودهای رسول خدا تبعیت کرد، رهنمودهایی که گره گشای زندگی جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به حدیثی پیامبر (ص) گفت: چه چیزی سبب می‌شود کسانی که با شمشیرهای خود از رسول خدا حمایت می‌کنند با زبان خود از حمایت دست می‌کشند.

استاد شعر آئینی بیان کرد: در این حدیث خطاب رسول خدا اهل سخن هستند و پیامبر (ص) می‌خواهند که اهل خطابه و سخن همچون اهل جهاد از وی حمایت کنند.

مجاهدی با اشاره به آیه ای از سوره شعرا گفت: کسانی که ایمان آوردند عمل صالح انجام می‌دهند، تنها راه سعادت و عاقبت به خیری حرکت درمسیر رضای الهی است.

وی با اشاره به صبر و حلم پیامبر (ص) و لزوم الگوگیری از آن عنوان کرد: برای اینکه رسول خدا را مورد اذیت قرار دهند برخی شاعران شعرهایی سروده و به کودکان آموزش می‌دادند تا در مقابل رسول خدا قرائت کنند.

استاد شعر آئینی با تاکید بر لزوم وحدت ملت‌های اسلامی تصریح کرد: امروز دشمن برنامه ریزی زیادی برای مقابله با ملت‌های مسلمان دارد که تنها راه مقابله با آن وحدت است.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار