هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس 18/ دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

کودکانه‌های صریر از دفاع مقدس/ «یوسف 7» به نمایشگاه آمد

انتشارات صریر با بیش از 20 عنوان کتاب کودک با دست پر به هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس آمده است.
کد خبر: ۲۶۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ - 02December 2017
کودکانه های صریر از دفاع مقدس/ «یوسف۷» به نمایشگاه آمدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، انتشارات صریر با ارائه جدیدترین آثار منتشره خود در حوزه دفاع مقدس در قالب رمان، تاریخ شفاهی، داستان، خاطره، شعر و کودک و نوجوان، در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس حضور دارد.

کتاب های «غواص ها بوی نعنا می دهند»، «راز نگین سرخ»، «رد پابرهنه ها»، «آب هرگز نمی میرد » به قلم حمید حسام، «آنک جنگ، اینک داستان» به قلم احمد شاکری، «مه در مه» به قلم محبوبه معراجی پور، «ویزای بهشت» به قلم عباس جعفری مقدم و «راز گمشده مجنون» به قلم محبوبه نظرلو از جمله مهمترین آثار منتشر شده نشر صریر است که در این نمایشگاه در معرض مخاطبین قرار گرفته است.

انتشارات صریر در حوزه کودک و نوجوان نیز با مجموعه کتاب داستان های دفاع مقدس دست پر به هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس آمده است. امین مرد خانه می شود، قلک، راننده بهشت، آخرین پرواز خلبان، مثل یک فرمانده بابای آسمانی، بابای من یک قهرمان است، خلبان جنگی خرمشهر، شهر درختها و بهترین بابای دنیا از جمله آثار صریر در حوزه کودک و نوجوان است.

هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از نهم تا پانزدهم آذرماه با حضور 70 ناشر دفاع مقدس در محل نمایشگاه های دائمی مشهد مقدس از ساعت 10 تا 21 در سالن های بهار و انوری میزبان علاقمندان ادبیات دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار