امیر کریمی:

آیین‌نامه تملک و جابه‌جایی آثار دفاع مقدس در حال تدوین است

رئیس تیم بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آیین نامه‌ای در خصوص حفظ، تملک و جابجایی آثار جنگ تحمیلی در حال تدوین است تا از این آثار در مکانهای خاص نگهداری شوند.
کد خبر: ۲۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶ - 03September 2014

آیین‌نامه تملک و جابه‌جایی آثار دفاع مقدس در حال تدوین است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ایلام، جلسه هماهنگی قرارگاه ابنیه دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام و بازرسین ستاد کل نیروهای مسلح، یگانهای ارتش، سپاه، ناجا و مرکز مین زدایی به منظور بحث و تبادل نظر در رابطه با حفظ و نگهداری آثار دفاع مقدس و کاروانهای راهیان نور در محل فرمانداری مهران برگزار شد.

در این جلسه مسئول تیم بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: صیانت از آثار و دستاوردهای جنگ با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری از مطالبات ستاد کل نیروهای مسلح است.

امیر سید رضا کریمی افزود: آیین نامهای در خصوص حفظ، تملک و جابجایی آثار جنگ تحمیلی در حال تدوین است تا از این آثار در مکانهای خاص نگهداری شوند.

وی ادامه داد: مناطق مهم و استراتژیک زمان جنگ که قابلیت بازدید مردمی را دارند شناسایی و جهت نگهداری تحویل یگانها داده شود.

امیر کریمی اظهار داشت: شورایی نیز برای حفظ بیمارستانهای صحرایی تشکیل شده که با بازسازی این بیمارستانها به کاروانهای راهیان نور خدمات درمانی ارائه کنند.

وی تصریح کرد: آثار جنگ تحمیلی برای آیندگان به عنوان افتخارات دفاع مقدس و نسلی که 34 سال پیش مقابل دشمن ایستادند باید ماندگار شود و برای نسل امروز درس آموزنده باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار