فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

اعزام گروه‌های جهادی مازندران به سراسر کشور با شیوه‌ نوين

سردار «محمدحسین بابایی» به محرومیت‌زدایی توسط گروه‌های جهادی استان مازندران در زمینه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان، اجتماعی، عمرانی و... اشاره کرد و گفت: اعزام گروه‌های جهادی به تمام نقاط کشور با شیوه‌ای جدید و به صورت جامع صورت گرفت.
کد خبر: ۲۷۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ - 14December 2017

 اعزام گروه‌های جهادی مازندران به سراسر کشور با شیوه‌ نوينبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار «محمد حسین بابایی» فرمانده سپاه «کربلا» مازندران، در همایش «شکوه هجرت» و مراسم تقدیر از گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان مازندران که با محوریت شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» در رامسر برگزار شد، با اشاره به اینکه در گذشته امامزاده‌ها محور سعادت بودند، اظهار داشت: بعد از انقلاب به برکت الهی امامزادگان تکثیر شده و در ایران اسلامی شهدا به عنوان نور‌افکن‌ها مسیر راه را به ما نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از بهترین راه‌هایی که شهدا برکت‌ خود را بر ما ارزانی می‌دارند، دانشگاه است، افزود: امروزه تشکل‌های بسیجی در همه دانشگاه‌ها مشعل راه هستند و برکت بسیج در عرصه مبارزه با استکبار و کمک به مستضعفان دیده شد.
فرمانده سپاه «کربلا» مازندران با اشاره به برگزاری اردو‌های جهادی تصریح کرد: زمانی حرکت جهادی توسط دانشجویان با انگیزه آغاز شد و با بارور شدن آن نهاد، امروز به گروه‌هایی تبدیل شد که با عنوان قرارگاه بسیار جامع فعالیت می‌کنند.
وی به محرومیت‌زدایی توسط این گروه‌های جهادی در زمینه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان، اجتماعی، عمرانی و... اشاره کرد و گفت: اعزام گروه‌های جهادی به تمام نقاط کشور با شیوه‌ای جدید و به صورت جامع صورت گرفت.
سردار بابایی خاطرنشان کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، سپاه در سراسر کشور دهستان‌هایی را در شهرستان‌ها انتخاب کرد و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان‌ها تشکیل داد که با کمک مردم و دستگاه‌های دولتی چشم‌انداز ۴ ساله تبیین شد تا در این مدت روستا‌ها محلی برای اشتغال باشند و مهاجرت معکوس صورت بگیرد و امیدواریم با ایجاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی با کمک گروه‌های جهادی شاهد اتفاقات خوب باشیم.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار