کوروش زارعی خبر داد؛

اجرای قصص قرآنی در تئاتر بچه‌های مسجد

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از اجرای نمایشنامه‌های قصص قرآنی در جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ - 17December 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم رونمایی از پنج عنوان نمایشنامه کودک و نوجوان با موضوع «قصص قرآنی»، صبح امروز (یک‌شنبه، ۲۶ آذرماه) با حضور «کوروش زارعی» مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، «سید صادق رضایی» رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان، «انوشیروان پیش‌دار» رئیس حوزه هنری هرمزگان، «حسین فدایی‌حسین» منتقد و نمایشنامه‌نویس مطرح کشور و جمعی از هنرمندان و اساتید تئاتر در حوزه هنری برگزار شد.

بر اساس این گزارش نمایشنامه‌های «سربازان کوچک»، «روزهای کودکی یک پیامبر» نوشته احمد مریدی‌زاده، نمایشنامه‌های «زیتون و کبوتر» نوشته عبدالله خداکریمی، نمایشنامه «گاو» و نمایشنامه «گرگی که گله را نمی‌برد» نوشته سعید موحدی در این مراسم رونمایی شدند.

اجرای قصص قرآنی در تئاتر بچه‌های مسجد

«کوروش زارعی» مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در این مراسم با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه به قصص قرآنی، اظهار داشت: کار کردن در حوزه قصص قرآنی، کار سختی است.

وی از اجرای نمایشنامه‌های قصص قرآنی در جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد خبر داد و گفت: امیدوارم امسال بتوانیم قصص قرآنی چاپ شده را در جشنواره «بچه‌های مسجد» به اجرا در آوریم.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری بیان کرد: خوشبختانه شاهد ابراز علاقه مدیران فرهنگی کشور نسبت به تئاتر هستیم که این نوید بخش روزهای خوب و مایه خوشبختی است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار