در دیدار با هیاتی از مرکز اسلامی مناساز مطرح شد؛

آمادگی جامعةالقرآن برای فعالیت آموزشی در آمریکا

هیاتی از مرکز اسلامی شهر مناساز ایالت ویرجینیا با مدیر و قائم مقام موسسه جامعةالقرآن دیدار و راهکارهای همکاری مشترک را بررسی کردند.
کد خبر: ۲۷۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ - 17December 2017

آمادگی جامعةالقرآن برای فعالیت آموزشی در آمریکابه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، هیاتی از مرکز اسلامی شهر مناساز ایالت ویرجینیا با حجت‌الاسلام سید محمدمهدی طباطبایی مدیر موسسه و حجت‌الاسلام سید محمدحسین طباطبایی قائم مقام موسسه دیدار کردند و ضمن بررسی راه‌کارهای همکاری مشترک، با فعالیت‌های این موسسه در زمینه آموزش علوم قرآنی آشنا شدند.

در این دیدار اعضای هیات مرکز اسلامی مناساز بر گسترش تعاملات بین موسسه و این مرکز در عرصه آموزش و بهره‌گیری از شیوه های آموزشی تأکید کردند.

حجت‌الاسلام طباطبایی در این دیدار ضمن تشکر از حضور این هیات در موسسه از همکاری‌های صمیمانه این مؤسسه و برقراری ارتباط با مرکز اسلامی مناساز استقبال کرد.

وی ضمن اشاره به فعالیت گسترده موسسه در داخل کشور گفت: جامعه القرآن علاوه بر 800 شعبه فعال در کشور در سایر کشورها نیز شعبات فعال در زمینه آموزش علوم قرآن و تربیت مربی دارد.

مدیر موسسه تصریح کرد: الحمدلله موسسه جامعه القرآن در زمینه آموزشی ویژه خردسالان و بزرگسالان رتبه اول در سطح کشور را دارد و از نظر تعداد شعب و مدارس نیز بسیار فعال است. همچنین در زمینه آموزش و تربیت مربی نیز سالانه حدود هزار و 200 نفر شرکت‌کننده در این مرکز از آموز‌ش‌های تربیت مربی برخوردار می‌شوند.

وی با تاکید بر انتقال تجربیات، افزود: ما این تجربیات علوم قرآنی را بر اثر ممارست به دست آورده‌ایم و می‌توانیم این علوم را نشر دهیم و آمادگی داریم این آموزش‌ها را در مرکز اسلامی ایالت مناساز نیز اجرا کنیم.

در پایان این دیدار مقرر شد، مرکز اسلامی مناساز نسبت به معرفی یک نماینده جهت همکاری‌ و تعامل با مؤسسه هماهنگی و اقدام کند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار