فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

افزایش کشف کالاهای قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام بر مبارزه شبانه‌روزی با قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی شهرستان دهلران تاکید کرد و از افزایش کشف کالاهای قاچاق در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ - 18December 2017

افزایش کشف کالاهای قاچاق در ایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار «نورعلی یاری» فرمانده انتظامی ایلام در حاشیه بازدید از ستاد و کلانتری مرکزی شهرستان دهلران اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت اقدامات پلیس است و در جهت مبارزه با کالاهای قاچاق از جمله لوازم‌ خانگی و مواد خوراکی اقدامات گسترده‌ای در جهت کشف و ضبط آن انجام شده است.

وی افزود: بیکاری و به تبع آن وابستگی معیشت بخشی از مردم به این پیشه کاذب، مخاطبان قابل توجهی هم پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: نیروی انتظامی حسب تکالیف قانونی با مأموریت مشخص و تعریف شده، با هماهنگی مقام قضایی مستقیماً مکلف به مقابله و برخورد با این معضل است، به ویژه طی چند ماه اخیر که به استناد آمارهای روزانه افزایش چشمگیر کشفیات در این عرصه را شاهد هستیم.

یاری در پایان گفت: امیدواریم اولویت‌ها و تدابیر رهبری را به خوبی اجرا کنیم چرا که مقام معظم رهبری روی موضوع قاچاق همیشه تاکید داشتند و تمام تلاش همکاران بنده در استان ایلام این بوده که کالاهای قاچاق وارد بازار نشود تا تولیدات داخلی متحمل زیان نشود و از طرفی افزایش تولیدات داخلی در کاهش بیکاری و رونق اقتصادی کشور نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها