90 تن از شورشیان سوریه در دو روز گذشته کشته شده اند

در حالی تهدیدات خارجی برای حمله به سوریه همچنان ادامه دارد، ارتش این کشور به مبارزات خود علیه تروریست ها ادامه می دهد و توانسته است طی 48 ساعت گذشته حدود 90 تن از شورشیان را به هلاکت برساند.
کد خبر: ۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴ - 03September 2013

90 تن از شورشیان سوریه در دو روز گذشته کشته شده اند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، با وجودی که برخی تحلیل گران تهدیدات مطرح شده برای حمله به سوریه و هدف اجرای چنین حملاتی را تضعیف روحیه و مواضع نیروهای دولتی در مقابل شورشیان تفسیر می کنند، گزارشات منتشر شده توسط رسانه های دولتی سوریه و محافل رسانه ای کشورهای منطقه نشان می دهد ارتش سوریه به قدرت به فعالیت های ضد تروریستی خود علیه شورشیان ادامه می دهد.

به گزارش "گلف نیوز" امارات: طی دو روز گذشته و در نتیجه عملیات های مختلف توسط ارتش سوریه حدود 90 تن از شورشیان این کشور در مناطق حاشیه ای دمشق کشته شده اند و تعدادی از آنها را نیز نیروهای خارجی تشکیل می دهند.

گفتنی است طبق سخنان مقامات مختلف دولت سوریه و مقامات امنیتی این کشور، دولت سوریه با وجود تهدیدات خارجی برای حمله به این کشور به سیاست خود برای پایان بحران و سرکوب شورشیان ادامه می دهد.

شایان ذکر است در روزهای اخیر و همزمان با مطرح شدن احتمال حمله خارجی، شورشیان سوریه نیز عملیات های مختلفی را در مناطق حاشیه ای دمشق اجرا کرده اند که با کمین نیروهای دولتی و فعالیت های آنها بیشتر این عملیات ها با شکست مواجه شده است.
 
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار