به همت گروه تلویزیونی سپاه روح‌الله استان مرکزی؛

مستند «فرزندان روح‌الله» از شبکه استانی «آفتاب» پخش می‌شود

مستند «فرزندان روح‌الله» به همت گروه تلویزیونی سپاه روح‌الله استان مرکزی، روزهای سه‌شنبه‌ (هر دو هفته یک‌بار) از شبکه استانی آفتاب پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۷۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ - 24December 2017

پخش مستند فرزندان روح الله در آنتن شبکه آفتابسرهنگ «عزت‌الله نظم‌آبادی» معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، از پخش مستند «فرزندان روح‌الله» در شبکه استانی آفتاب خبر داد و اظهار داشت: این مستند ۳۰ دقیقه‌ای که هر دو هفته یک‌بار روز‌های سه‌شنبه ساعت ۱۸ پخش می‌شود، به همت و تلاش گروه تلویزیونی سپاه روح‌الله استان مرکزی انجام می‌شود که تاکنون ۲۰ برنامه از آن تولید شده است.

وی افزود: شهدا، دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، اردو‌های جهادی، راهیان نور و مناسبت‌های انقلابی از جمله موضوعاتی هستند که مستند «فرزندان روح‌الله» به آن می‌پردازد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان مرکزی تصریح کرد: در بخشی از این مستند که با عنوان «یاد یاران» به روی آنتن می‌رود، با توجه به تقویم دفاع مقدس به عملیات‌های آن دوران پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به دیگر موضوعات پرداخته شده در این مستند نیز گفت: وصایای شهدا و معرفی شهدای خاص، از دیگر موضوعاتی هستند که در بخش «یادیاران» این مستند به آن پرداخته می‌شود.

نظم آبادی با بیان این که مسابقه پیامکی، یکی دیگر از بخش‌های مستند «فرزندان روح‌الله» است، افزود: در این مستند سؤالاتی در ارتباط با عملیات‌های دفاع مقدس از ببیندگان پرسیده می‌شود که آن‌ها می‌توانند در این مسابقه با ارسال گزینه مورد نظر خود، شرکت کنند و به قید قرعه در هر نوبت به چهار نفر از شرکت کنندگان کارت‌های هدیه اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان هر قسمت از این مستند، ۳۰ دقیقه به گزیده‌ای از اخبار ویژه سپاه و بسیج نیز پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها