ششمین یادواره ۷ شهید روستای «حاجی آباد» برگزار می‌شود

ششمین یادواره هفت شهید روستای «حاجی آباد»، شامگاه پنج‌شنبه ۷ دی‌ماه در مسجد این روستا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ - 25December 2017

ششمین یادواره ۷ شهید روستای «حاجی آباد» برگزار می‌شود«حسین معصومی» دبیر یادواره شهدای روستای «حاجی آباد» کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس گفت: ششمین یادواره هفت شهید روستای «حاجی آباد»، شامگاه پنج‌شنبه ۷ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ابوالفضل (ع) این روستا برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره به مدت هفت شب با برنامه متنوع فرهنگی شامل روایت‌گری و دعوت از کارشناسان و سخنرانی در حوزه فضای مجازی، شهدای مدافع حرم، جنگ نرم و موضوعات روز ادامه خواهد داشت.

معصومی تصریح کرد: روز دوشنبه ۱۱ دی‌ماه، ۲۰۰ نفر از زائران سید‌الشهدا (ع) از همین روستا که در پیاده‌روی اربعین شرکت کرده‌اند جهت روایت خاطرات پیاده‌روی اربعین دعوت می‌شوند.

وی تأکید کرد: منطقه حاجی آباد هفت شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است که پنج شهید بزرگوار به نام‌های «اسماعیل معصومی»، «عباس رجبی»، «محمود نکوئی»، «محمدحسین آچاک» و «حسن مینویی» مربوط به دوران دفاع مقدس و دو شهید به نام‌های «حمید امیری» و «حسین زارع» از شهدای والامقام نیروی انتظامی هستند.

دبیر یادواره شهدای روستای «حاجی آباد» کرمان، یکی از اهداف برگزاری یادواره شهدای این روستا را آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: جوانان علاقمند هستند تا با رشادت‌ها، اهداف و سیره شهدا آشنا و آن را مورد مطالعه قرار دهند و وظیفه ما است که این منابع را در اختیار آن‌ها بگذاریم.

وی به آیه‌هایی از سوره مبارکه مائده اشاره کرد و گفت: خداوند نعمت‌های زیادی شامل حال ما نموده است و ما باید همیشه شکرگذار نعمت‌های الهی باشیم که یکی از این نعمت‌ها که ما از آن غافلیم نعمت «ولایت» است، ما در سایه ولایت در امنیت زندگی می‌کنیم و باید در همه حال فرمان‌بردار و شکرگذار نعمت ولایت فقیه باشیم.

معصومی گفت: با برگزاری شش یادواره قبلی، به این نتیجه رسیده‌ایم که جوانان ما نیاز دارند تا با این نسل بیشتر آشنا شوند و خود ابراز می‌کنند که دوست دارند ادامه دهند راه شهدا باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری ششمین یادواره هفت شهید روستای «حاجی آباد»، نمایشگاه پوستر شهدا و نمایشگاه جنگ نرم و آشنایی با فضایی مجازی نیز راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار