مدیرعامل مؤسسه «هنر اول» خبر داد:

نسخه نمایش خانگی «چ» با سایر آثار نمایش خانگی متفاوت است

مجید محسنی: پس از توزیع فیلم سینمایی «چ» در شبکه نمایش خانگی و تماشای آن مخاطبان تفاوت آن را نسبت به تمامی آثاری که تا بحال در شبکه نمایش خانگی توزیع شده خواهند فهمید.
کد خبر: ۲۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵ - 06September 2014

نسخه نمایش خانگی «چ» با سایر آثار نمایش خانگی متفاوت است

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس مجید محسنی مدیرعامل موسسه «هنر اول» که پخش فیلم سینمایی «چ» را بر عهده دارد درباره آخرین وضعیت توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی گفت: به امید خدا و به طور قطع این فیلم هفته چهارم شهریور ماه مهمان خانههای مردم خواهد شد.

وی افزود: این فیلم در اواسط هفته چهارم شهریورماه از طریق موسسه هنر اول پخش خواهد شد.

محسنی در پاسخ به علت وقفه چند هفتهای توزیع فیلم «چ» تاکید کرد: این مدت طولانی و وقفهای که پیش آمد به علت سنگینی پروژه آماده سازی مستر این فیلم بود.

مدیرعامل موسسه هنر اول اظهار داشت: پس از توزیع فیلم سینمایی «چ» در شبکه نمایش خانگی و تماشای آن مخاطبان تفاوت آن را نسبت به تمامی آثاری که تا بحال در شبکه نمایش خانگی توزیع شده خواهند فهمید.

محسنی با اشاره به 9 بخش مختلف پشت صحنه فیلم سینمایی «چ» تاکید کرد: تحقیقات، فیلمنامه، چگونگی پرداختن به دو روز آخر زندگی شهید چمران، طراحی لباس، طراحی صحنه، طراحی دکور، تولید و ... از مراحل اصلی پشت صحنه فیلم سینمایی «چ» است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «چ» برای اولین بار به 5 زبان انگلیسی، فارسی (برای ناشنوایان)، عربی، ترکی و اسپانیایی زیرنویس شده است.

فیلم سینمایی «چ» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا است که پس از درخشش در سی و دومین جشنواره فیلم فجر هفته چهارم شهریورماه توسط شرکت هنر اول در شبکه نمایش خانگی با کیفیت (DVD 9، Bluray) توزیع خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم «چ» آمده است: همزمان با بحران شهر پاوه در مرداد ماه 1358، دکتر مصطفی چمران به عنوان معاون دولت موقت در امور انقلاب به همراه سرتیپ فلاحی فرمانده وقت نیروی زمینی ارتش وارد شهر پاوه می شوند تا به اوضاع و امور سرکشی نمایند.در این میان گروه اصغر وصالی به عنوان فرمانده نیروهای مردمی تنها مدافعین شهر پاوه محسوب می شوند. «چ» روایت 48ساعت از زندگی دکتر مصطفی چمران در قائله محاصره شهر پاوه توسط نیروهای ضدانقلاب است.

فریبرز عربنیا، بابک حمیدیان، مریلا زارعی، سعید زاد، اسماعیل سلطانیان، امیررضا دلاوری، مهدی سلطانی و ... در آخرین ساخته ابراهیم حاتمیکیا به ایفای نقش پرداختهاند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار