سردار جلالی:

«9 دی» روز پیوند عاشورایی مردم و رهبری است

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی عنوان کرد: یوم الله 9 دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند.
کد خبر: ۲۷۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ - 30December 2017

یوم الله 9 دی روز پيوند عاشورایی مردم و رهبری و روز بصيرت استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در سالگرد حماسه 9 دی ماه 88 با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

«در گذر ایام و طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، برهه‌های حساس و سرنوشت‌سازی وجود داشته است که عمق انگیزه‌های معنوی حضور مردمی و عظمت روح الهی نهفته در آن چنان ژرف بوده است که نه تنها تبدیل به حماسه‌ای ماندگار شده است بلکه همچون نسیمی روح بخش، برای بعضی همراهان این قافله بزرگ احیاناً گرد و غبار غفلت و فراموشی آنان را از اهداف اولیه و اصلی انقلاب دور کرده است.

نه دی یکی از صحنه‌هایی است که ایرانی دین‌خواه به صحنه آمد تا از مکتب حسین علیه السلام به عنوان نشانی ماندگار از رسول اعظم صلی الله علیه و آله که فرمود: «حسین منی و أنا من حسین» جانانه دفاع کند و حسینی بودن خود را بار دیگر به تمام جناح‌ها و حرکت‌های سیاسی عرضه کند تا فراجناحی بودن ارزش‌های اسلامی و مردم عدالتخواه و دین‌مدار ایران اسلامی آشکار شود.

یوم الله 9 دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند. این حماسه بزرگ حاصل حضور جوانان بود و با این حضور جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه در جامعه غرب روشن شد تا نمایش پایبندی و پایداری ملت ایران به اسلامیت و جمهوریت نظام و ولایت‌پذیری را به دشمنان نشان داده و با تبلور بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه مظهر نفوذناپذیری ایرانیان و نه بزرگ آنان به جبهه دشمن را به اثبات رساند.

اینجانب روز پيوند عاشورایی مردم و رهبری و روز بصيرت و حضور آگاهانه ملت مسلمان ايران در خلق اين حماسه عظیم تاريخی را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال برای ملت قدردان ايران اسلامی و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای (مد ظله‌العالی) موفقيت و سربلندی مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار