به همت سازمان بسیج شهرداری تهران صورت گرفت؛

اکران طرح‌های ویژه نهم دی‌ماه در سطح شهر تهران

سازمان بسیح شهرداری تهران طرح‌های ویژه نهم دی‌ماه را در سطح شهر تهران اکران کرد.
کد خبر: ۲۷۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ - 30December 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با سالگرد نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، سازمان بسیج شهرداری تهران طرح‌هایی را به همین مناسبت در شهر تهران اکران کرد.

در این طرح‌ها جملاتی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با حماسه مردم در نهم دی‌ماه و جملاتی نظیر «هدف فتنه، برگشت از آرمان‌ها»، «بصیرت عاشورایی، باطل السحر فتنه»، «فتنه سبز، نفوذ آمریکایی» و «۹ دی روز لبیک» به نمایش در آمده است.

این طرح‌ها با توجه به اهمیت روز بزرگ نهم دی‌ماه و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر آن که این روز به گونه‌ای باید تجلیل شود که در شان مردم است و در تاریخ ایران به عنوان برگ زرینی از هوشیاری مردم ایران به ثبت برسد، اکران شده است.

 

اکران طرح‌های ویژه نهم دی ماه در سطح شهر تهراناکران طرح‌های ویژه نهم دی ماه در سطح شهر تهراناکران طرح‌های ویژه نهم دی ماه در سطح شهر تهراناکران طرح‌های ویژه نهم دی ماه در سطح شهر تهراناکران طرح‌های ویژه نهم دی ماه در سطح شهر تهراناکران طرح‌های ویژه نهم دی ماه در سطح شهر تهراناکران طرح‌های ویژه نهم دی ماه در سطح شهر تهراناکران طرح‌های ویژه نهم دی ماه در سطح شهر تهراناکران طرح‌های ویژه نهم دی ماه در سطح شهر تهران

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار