همزمان با سالروز «یوم الله ۹‌دی» معرفی شد؛

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون حوادث سال 88 در 2 کتاب

همزمان با سالروز « یوم الله 9 دی» 2 کتاب «شرح ماجرا» و «حماسه‌ 9 دی» از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی پیرامون حوادث سال 88 مرور می‌شود.
کد خبر: ۲۷۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ - 30December 2017

بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی پیرامون حوادث سال ۱۳۸۸ در دو کتاببه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با سالروز « یوم الله 9 دی» 2 کتاب «شرح ماجرا» و «حماسه‌ 9 دی» از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی پیرامون حوادث سال 88 مرور می‌شود.

کتاب شرح ماجرا

سال ۱۳۸۸ یکی از مهم‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود. بروز فتنه‌ی بزرگ و سازمان‌یافته‌ای که دشمنان قسم‌خورده‌ی این انقلاب و سرزمین، سال‌ها برای آن برنامه‌ریزی و آماده‌سازی کرده بودند کشور و همه‌ی آحاد جامعه را در معرض آزمونی بزرگ و سرنوشت‌ساز قرار داد. به مدد لطف و عنایت الهی و برکات خون شهیدان و با رهبری حکیمانه و بی‌نظیر، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی این گردنه‌ی دشوار را پشت سر نهاد.

این کتابِ ۱۹۴ صفحه‌ای، فراز‌های مهمّی از بیانات و رهنمود‌های معظّم‌له درباره‌ی انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری و فتنه‌ی سال ۸۸ در یک بازه‌ی زمانی حدود ۱۱ ماهه، از اوّل فروردین‌ماه ۸۸ در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت امام رضا (علیه‌السلام) تا ۲۸ بهمن‌ماه همان سال، در دیدار جمعی از مردم آذربایجان را در خود جای داده است.

کتاب حماسه‌ی ۹ دی

کتاب حماسه‌ی ۹ دی مروری بر بیانات رهبر معظّم انقلاب درباره‌ حماسه‌ تاریخ‌ساز و یوم‌الله ۹ دی و گزارش حوادث ۸ ماه فتنه‌۸۸ است.

این اثر به صورت گذرا به برخی از ریشه‌های اصلی شکل‌گیری فتنه پرداخته است و در مورد بیانات مربوط به سال ۸۸ برخی از نکات تاریخی آن دوران و به اصطلاح شأن نزول بیانات را به صورت کوتاه یادآور شده است.

این کتاب در پنج بخش اصلی به ترتیب به موضوعات «انفجار نور و مقابله با ظلمت»، «روزشمار حماسه‌ها و فتنه‌های سال ۸۸»، «بیانات سال ۸۹ درباره‌ی فتنه و حماسه‌ی ۹ دی»، «بیانات سال ۹۰ تا ۹۲ درباره‌ی فتنه و حماسه‌ 9 دی» و «بیانات سال ۹۳ و ۹۴ درباره‎ی فتنه و حماسه‌ی ۹ دی» پرداخته است.

علاقه‌مندان می‌توانند این دو کتاب را با ۳۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات انقلاب اسلامی تهیه کنند.

انتهای پیام/ ۱۱۱

نظر شما
پربیننده ها