حماسه ۹ دی پاسخ قاطعی به دشمنان نظام بود

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه فتنه‌گران با اصل نظام مشکل داشتند گفت: حماسه ۹ دی پاسخ قاطعی برای دشمنان بود.
کد خبر: ۲۷۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱ - 31December 2017

حماسه ۹ دی پاسخ قاطعی به دشمنان نظام بودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ «علی رایجی» بعدازظهر شنبه در آئین گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه شهرستان میامی اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی ایران دشمنان توطئه‌های متعددی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرا کردند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف دشمنان نابودی نظام و انقلاب اسلامی است یادآور شد: فتنه 88 یکی از مهم‌ترین توطئه‌های اخیر دشمن بود که با توهین به عقاید و ارزش‌های اسلامی مردم ایران به نتیجه نرسید.

استاد حوزه علمیه و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مردم ایران همواره پایبند عقاید و ارزش‌های ناب و اصیل و اسلامی خود هستند خاطرنشان کرد: مردم در مقابل توطئه های دشمن پاسخ کوبنده‌ای به فتنه‌گران دادند.

وی ابراز داشت: برخی نظریه‌پردازان غربی با طراحی برنامه‌هایی برای شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سال‌های 80 تا 88 را در ایران سال اصلاحات نامیدند درحالی‌که فتنه گران هیچ مشکلی با اصلاحات نداشتند.

رایجی تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل سران فتنه با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران بود و باید مردم را نسبت به این مسئله آگاه کرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در نهم دی‌ماه به خیابان‌ها آمدند گفت:در این روز مردم با بصیرت و ولایت مدار ایران به دشمنان ثابت کردند که همواره پشتیبان مقام معظم رهبری هستند و در صحنه‌های انقلاب و حفاظت از نظام حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها