جانشین رییس پلیس پایتخت خبر داد

کشف 8 تن انواع مواد مخدر در پایتخت/ انهدام 30باند قاچاق موادمخدر و روانگردان

جانشین رییس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای 158 مرحله طرح برخورد و دستگیری توزیع کنندگان مواد روانگردان در پنج ماهه نخست امسال از کشف هشت تن انواع مواد افیونی خبرداد.
کد خبر: ۲۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ - 07September 2014

کشف 8 تن انواع مواد مخدر در پایتخت/ انهدام 30باند قاچاق موادمخدر و روانگردان

به گزارش دفاع پرس، سرهنگ "غلامعلی کریمی" جانشین رئیس پلیس پایتخت گفت: با تلاش ماموران پایگاه های 9 گانه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت و اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی، در پنج ماهه نخست امسال موفق به کشف حدود هشت تن انواع مواد مخدر شدند که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 146 درصد رشد داشته است.
 
وی با بیان اینکه طی این مدت، 24 هزار و 568 سوداگر موادافیونی توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 56 درصد افزایش یافته است، گفت: کلیه متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند، در حالی که در طرح های مذکور بیش از سه هزار معتاد پر خطر و بی خانمان از سطح معابر عمومی شهر تهران جمع آوری و به مراکز درمانی معرفی شده اند.
 
جانشین رئیس پلیس پایتخت از اجرای 158 مرحله طرح برخورد و دستگیری توزیع کنندگان مواد روانگردان در تهران و نیز انهدام 30 باند طی این مدت خبرداد و افزود: اعضای باند های قاچاق موادمخدر و روانگردان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
سرهنگ کریمی در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده رفتارهای مجرمانه از سوی توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان بی خانمان، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا با مراجعه به کلانتری محل، اطلاع دهند تا پلیس به موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها