همایش مدیران بنیاد حفظ آثار-7/ سردار کارگر عنوان کرد؛

احداث مراکز فرهنگی دفاع مقدس در سراسر کشور تا سال ۱۴۰۴

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تلاش ما بر این است که تا سال ۱۴۰۴ همه استان‌ها از مرکز فرهنگی برخوردار باشند.
کد خبر: ۲۷۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ - 07January 2018

احداث مراکز فرهنگی در سراسر کشور تا سال ۱۴۰۴به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اولین نمایشگاه عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مجموعه موزه انقلاب اسلامی ارائه شده است که تلاش ۵ ساله این بنیاد را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه سه روزه مورد بازدید مسئولان کشوری و لشکری قرار خواهد گرفت، افزود: رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده محترم کل ارتش، فرمانده محترم نیروی انتظامی، وزیر محترم ارشاد، ریاست محترم دفتر فرماندهی معظم کل قوا نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد. عموم مردم نیز می‌توانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: اعضای همایش و افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند؛ اعم از مدیران و مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور امروز توفیق شرف‌یابی به خدمت حضرت آقا را داشتند و نماز ظهر و عصر را به امامت ایشان اقامه کردند و بهرمند شدند.

سردار کارگر ادامه داد: در گزارشی که امروز خدمت مقام معظم رهبری ارائه شد؛ خدمت معظم‌له عرض کردم که در بنیاد ظرف ۵ سال گذشته به اندازه ۲۰ سال کار انجام شده است؛ اما به اندازه ۵۰ سال دیگر کار بر زمین مانده است.

وی با اشاره به تلاش مسئولان بنیاد در احداث مراکز فرهنگی استان‌ها، گفت: دهه فجر امسال ۱۰ مرکز فرهنگی در سراسر کشور افتتاح خواهد شد که استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، مازندران، سمنان، دزفول و کرمانشاه را شامل می‌شود.

سردار کارگر افزود: امیدواریم در برنامه ششم بتوانیم تا ۸۰ درصد این مراکز فرهنگی را تکمیل کنیم، همچنین تلاش ما بر این است که تا سال ۱۴۰۴ همه استان‌ها از مرکز فرهنگی برخوردار باشند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار