اصغر سلیمی خبر داد؛

جلسه مجلس برای بررسی وضعیت فساد اقتصادی در کشور

سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: روز سه‌شنبه (۲۰ دی‌ماه) با حضور نمایندگان کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس، وضعیت جلوگیری از فساد اقتصادی در وزارتخانه‌ها و سایر نهاد‌های مسئول بررسی می‌شود.
کد خبر: ۲۷۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ - 08January 2018

بررسی جلوگیری از رانت در وزارتخانه ها در کمیسیون«اصغر سلیمی» سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان این‌که فساد اقتصادی، رانت و قاچاق کالا، اقتصاد کشور را به چالش کشیده است، اظهار داشت: طی جلسه‌ای که روز گذشته (یک‌شنبه) در کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس داشتیم، تصمیم بر این شد که از روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور نمایندگان کمیسیون شوراها به بررسی وضعیت جلوگیری از فساد اقتصادی در وزارتخانه‌ها و سایر نهادهای مسئول رسیدگی کنیم.

وی افزود: این کار به شدت همکاری دولت را می‌طلبد؛ چرا که مبارزه با فساد اقتصادی راه‌گشای معضلاتی مانند فقر، رکود و بیکاری جوانان است.

سلیمی با اشاره به شکل‌گیری تجمعات اعتراضی اخیر در برخی از نقاط کشور، گفت: در این تجمعات بیش از 40 درصد از تجمع‌کنندگان در خیابان‌ها فتنه‌گرانی بودند که بر موج اعتراض مردم به مشکلات اقتصادی سوار شدند و با سوءاستفاده از این فرصت قصد حمله به اصل نظام و انقلاب را داشتند.

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور، نارضایتی مردم از وضعیت نابسامان اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی را یکی از عوامل ایجاد این تجمعات دانست و با بیان این‌که ثبات امنیت جامعه ارتباط مستقیمی با کمیسیون شوراها دارد، تصریح کرد: نباید با آرام شدن اوضاع کشور دغدغه‌های مردم به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار