ابراهیم داروغه‌زاده:

فیلمسازان نسخه نهایی آثارشان را به موقع به جشنواره برسانند

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر حق دارد اگر فیلمی به موقع به جشنواره ارسال نشود، آثار در رزرو مانده را جایگزین کند، گفت:‌ کارگردانان نسخه نهایی آثارشان را به موقع به جشنواره برسانند.
کد خبر: ۲۷۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ - 10January 2018

فیلمسازان نسخه نهایی آثارشان را به موقع به جشنواره برسانندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین قرعه کشی برنامه نمایش فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر صبح امروز (چهارشنبه 20 دی ماه) در سینمای رسانه های پردیس ملت برگزار شد.

ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجر در ابتدای این مراسم با بیان اینکه اهالی رسانه همیشه یاری‌گر جشنواره فیلم فجر بوده اند، اظهار داشت:‌ امسال برای اولین بار است که ما برنامه ای برای تنظیم جدول نمایش آثار فراهم کرده ایم. برای اینکه همه از یک شرایط یکسان برخوردار باشند.

وی گفت: تمام 44 فیلمی که امکان حضور در بخش مسابقه ایران را پیدا نکرده اند فیلم های ارزشمندی بودند که در رقابت قرار گرفتند.

دبیر جشنواره فیلم فجر تصریح کرد:‌ امیدوارم این آثار در سایر جشنواره های ایران از جمله جشن خانه سینما و اتفاقات بین المللی سینمایی و همچنین در اکران های عمومی به حق خودشان دست پیدا کنند.

داروغه زاده تاکید کرد:‌ امیدوارم کسانی که فیلمشان به بخش مسابقه راه یافته است نسخه نهایی آثارشان را به موقع به جشنواره برسانند چراکه جشنواره بر اساس ضوابط حق دارد اگر فیلمی نسخه نهایی‌اش به موقع به جشنواره نرسد، آن را از دور مسابقه حذف کند و آثار در رزرو مانده را جایگزین کند.

وی ادامه داد:‌ امیدوارم جشنواره 36 فیلم فجر امسال بتواند حال خوبی را برای مردم به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها