فردا

کتاب «طلایه‌دار بیداری» شناخت‌نامه تصویری آیت‌الله طالقانی رونمایی می شود

تازه ترین اثر نشر شاهد با عنوان "طلایه دار بیداری"، شناخت نامه تصویری مبارز نستوه آیت الله طالقانی فردا رونمایی می شود.
کد خبر: ۲۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ - 08September 2014

کتاب «طلایه‌دار بیداری» شناخت‌نامه تصویری آیت‌الله طالقانی رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، تازه ترین اثر نشر شاهد با عنوان "طلایه دار بیداری"، شناخت نامه تصویری مبارز نستوه آیت الله طالقانی  فردا رونمایی می شود.

انتشارات شاهد در آستانه سی و چهارمین سالروز رحلت مجاهد نستوه آیت الله سید محمود طالقانی به عنوان مبارز و زندانی سیاسی مسلمان قبل از انقلاب، چاپ این کتاب را با لحاظ رویکرد انتشار اسناد و تصاویر ایثارگران مورد توجه قرار داده است.

"طلایه دار بیداری" شامل بیش از 500 عکس ناب و متنوع از آیت الله طالقانی است که در 5 فصل به "تولد، خانواده، جوانی" در یک فصل و "در عرصه جامعه و سیاست" در چهار فصل مجزا به روایت تصویری در مقاطع زمانی مختلف از مبارزات و رویدادهای دهه چهل و پنجاه تا  مقطع پیروزی انقلاب اسلامی و رحلت وی پرداخته است.

در سال های اخیر نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران با انتشار نرم افزار چند رسانه ای و یک شماره ماهنامه شاهد یاران با نام "ابوذر زمان" به تجلیل از این شخصیت والامقام انقلاب اسلامی پرداخته است.

یادآور می شود، آیین رونمایی از این اثر  سه شنبه 18 شهریور ساعت 16 در موزه مرکزی شهدا با حضور جمعی از همرزمان و همسنگران آیت الله طالقانی و خانواده ایشان، مدیران فرهنگی و هنری کشور و عکاسان انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار