معصومه کاردوست:

شهدا از رهبری تبعیت کردند/ همسرم هیچ‌گاه از بیت‌المال استفاده نکرد

همسر شهید الله‌دادی با بیان اینکه همسرم هیچ‌گاه از بیت‌المال استفاده نکرد، گفت: نه تنها شهید الله‌دادی بلکه همه شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس همگی مطیع امر رهبر بودند و به همین خاطر به میدان مبارزه گذاشتند.
کد خبر: ۲۷۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ - 16January 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی از کتاب «لبخند پاریز» شامل زندگی‌نامه سردار شهید مدافع حرم «محمدعلی الله‌دادی» بعد از ظهر امروز سه‌شنبه (26 دی‌ماه) با حضور سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ، گلعلی بابایی و رخساره ثابتی نویسنده کتاب و خانواده شهید در نخلستان اوج برگزار شد.

«معصومه کاردوست» همسر شهید الله دادی در ادامه این مراسم با بیان اینکه همه شهدا هدف مقدسی داشتند اظهار داشت: نه تنها شهید الله‌دادی بلکه همه شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس همگی مطیع امر رهبر بودند و به همین خاطر به میدان مبارزه گذاشتند.

وی گفت: شهیدان ما وقتی دین و کشور را در خطر دیدند پا در میان نبرد گذاشتند و نه تنها جان بلکه حاضر بودند خانواده خودشان را نیز فدا کنند. همسر من فرد مقاوم و پای کاری بود و هر گاه مسئولیتی می‌پذیرفت تمام تلاش خود را برای آن انجام می‌داد.

همسر شهید الله دادی تصریح کرد: شهید الله دادی یک ریال از بیت‌المال را داخل منزل نکرد و هیچگاه از امکانات دولیت بهره نمی‌گرفت. ما خانواده‌های شهدا نیز باید در برابر کارهای که شهیدان انجام دادند از خودگذشتگی نشان دهیم.

کاردوست افزود: شهدای زیادی وجود دارند که از همسر و خانواده من زحمات بیشتری را متحمل شده‌اند. بسیج و سپاه برای به ثمر رسیدن آرمان‌های انقلاب باید در زندگی از خودگذشتگی داشته باشند تا به هدف نهایی برسیم.

«رخساره ثابتی» نویسنده کتاب «لبخند پاریز» در بخش پایانی این مراسم اظهار داشت: یکسال از نگارش این کتاب می‌گذرد. همه تلاشم را کردم تا طوری روایت زندگی شهید الله‌دادی را شروع کنم تا دوران کودکی، بزرگ شدن و شهادت ایشان را به خوبی به تصویر بکشم.

وی گفت: خیلی دوست داشتم مخاطب با این کتاب ارتباط برقرار کند و متوجه بزرگ شدن این شخصیت شود که چگونه یک جوان پُر انرژی به کسی تبدیل می‌شود که از سوی سردار قاسم سلیمانی ماموریت پیدا می‌کند تا به همراه خانواده به لبنان سفر کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار