سردار اسدالله ناصح در یادواره شهدای شرق کرج؛

راه و رسم شهدا سبب حفظ وحدت جامعه است

یادواره شهدای شرق کرج عصر امروز پنج شنبه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم در صحن مطهر امامزاده حیدر علیه السلام و گلزار شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲ - 18January 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، یادواره شهدای شرق کرج عصر امروز پنج شنبه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم در صحن مطهر امامزاده حیدر علیه السلام و گلزار شهدا برگزار شد.

سردار اسدالله ناصح از فرماندهان و پیشکسوتان لشکر ۱۰ سیدالشهدا علیه السلام ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام شهر کرج با عظیم خواندن ایثار و گذشت شهدا اظهار داشت: شهدای ما غیر از برکاتی که در زندگی خانواده های خود برجا گذاشتند به جامعه نیز برکت بخشیدند.

وی با بیان این که به شهادت رسیدن شهدا، گمنام شدنشان، پیدا شدنشان و برگشتشان همه سرشار از برکت برای خانواده‌ها و این مملکت است، گفت: ملت ما باید قدر شهدا را بداند، زیرا ما هرچه که داریم همه از شهداست.

سردار ناصح با بیان خاطراتی از سردار رشید اسلام حاج یدالله کلهر خاطر نشان ساخت: شهید کلهر به عنوان علمدار لشکر همیشه پیروز ۱۰ سیدالشهدا علیه السلام شناخته شده است. علمدار عنوانی است که به حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام در کربلا اطلاق می شود و در لشگر ۱۰ برای شهید یدالله کلهر. ایشان جایگاه خاصی بین رزمندگان داشت و همه به حضورش دلگرم بودند. هر کجا که شهید کلهر حضور پیدا می کرد به اندازه قدرت یک لشکر روحیه برای رزمندگان به همراه می آورد.

سردار ناصح یادآور شد: آن چیزی که سبب وحدت جامعه می شود شهدا و راه آن هاست و وظیفه ما ایستادگی و مقاومت است. باید مانند شهدا بهای مبارزه را بپردازیم و بایستیم. زیرا در نهایت پیروزی به سبب استقامت حاصل می شود.

اسدالله ناصح ضمن بیان این تذکر که نباید مشکلات موجود باعث ضعف و عقب نشینی ما شود، گفت: دشمن می‌خواهد مصرانه سیاست های خود را علیه ایران پیاده کند، اما به برکت خون شهدا به مقصود خود نرسیده و با وجود فرهنگ شهدا در آینده هم نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: ما در راه این انقلاب ریزش داشتیم، اما به برکت شهدا رویش نیز داشتیم و داریم، به ویژه در بین جوانان این نسل که هرگز زمان جنگ را درک نکرده اند اما راه و رسم شهدا را فهمیده و آن را دنبال می کنند.

سردار اسدالله ناصح در پایان گفت: شهدای ما همه چیز را در عمل به ما نشان دادند. این که باید از خود گذشت و برای رسیدن به مقصود باید تمام هستی خود را فدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار