مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان خبر داد؛

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم در کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم و دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان از ۱۰ تا ۱۶ بهمن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ - 21January 2018

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم در کرمانبه گزارش دفاع پرس از کرمان، «محمدرضا علیزاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم و دومین هفته قرآن و عترت این استان از ۱۰ تا ۱۶ بهمن جاری در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

وی شناسایی استعدادهای قرآنی و ایجاد وحدت بین دستگاه‌های اجرایی از جمله این اهداف عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم از چهره‌های برجسته قرآنی کشور که متعلق به استان هستند در مراسم افتتاحیه و یا اختتامیه معرفی کنیم.

وی گفت: هفته قرآن و عترت امسال برای دومین بار و در ۱۱ شهرستان برگزار می‌شود که در ۱۶ جشنواره و در قالب ۳۵ برنامه پیش‌بینی شده است.

علیزاده عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت های مختلف دینی، قرآنی، سبک زندگی اسلامی، آیین‌های مذهبی، ترویج فرهنگ، مدافعین حرم، قصص قرآنی، آسیب های اجتماعی  در برنامه ها مد نظر است.

نمایشگاه قرآن کریم روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن در حسینیه ثارالله افتتاح می‌شود و در سه قالب نمایشگاهی، فروشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی و محافل و مراسم است که در قالب نخست ۲۲ موضوع را به عنوان محتوا ارائه می‌شود که شامل انقلاب، مهدویت، فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، شیوه های نوین آموزش قرآن کریم، آثار هفته قرآن و عترت، شهدا، آسیب‌های اجتماعی، هنری، فرهنگی، مشاوره مذهبی و اعتقادی، قرآن و نهج‌البلاغه است.

همچنین ساعت بازدید این نمایشگاه صبح‌ها از ۸ تا ۱۲ و عصرها از ۱۶ تا ۲۱ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها