مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان کبودراهنگ خبر داد؛

برگزاری یادواره 84 شهید دانش‌آموز شهرستان کبودراهنگ

مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان کبودراهنگ گفت: همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی یادواره 84 شهید فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ - 22January 2018

برگزاری یادواره 84 شهید دانش‌آموز شهرستان کبودراهنگبه گزارش دفاع پرس از همدان، «رضا عسگری» مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان کبودراهنگ امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر، با تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه بهمن و ایام سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: گرامی‌داشت دهه فجر و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه که آن دوران را درک نکرده‌اند امروز به عنوان یک ضرورت شناخته شده و نباید به فراموشی سپرده شود.

وی در ادامه افزود: آموزش ‌و پرورش این شهرستان نیز همانند دیگر مجموعه‌ها و دستگاه‌ها و به منظور بزرگداشت دهه فجر و معرفی آرمان‌های انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان، بیش از 800 برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری را پیش‌بینی کرده است.

عسگری یادآور شد: به صدا در آمدن زنگ انقلاب در سطح مدارس کبودراهنگ در روز چهارشنبه یازدهم بهمن‌ماه آغاز‌گر برنامه‌های آموزش و پرورش در این دیار خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: غبارروبی گلزار شهدا در مناطق مختلف با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان، برگزاری محفل انس با قرآن و حضور راویان انقلاب و دفاع مقدس در مدارس و مراکز آموزشی سطح شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های مهم در دهه فجر به شمار می‌رود.

مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان کبودراهنگ همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه دست‌سازه‌های هنری، علمی و پژوهشی دانش‌آموزان، مسابقات ورزشی و نشست‌های سیاسی و بصیرتی در مدارس در این ایام گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری یادواره 84 شهید دانش‌آموز و فرهنگی کبودراهنگ نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در طول دهه مبارک فجر در آموزش و پرورش کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و همچنین مجموعه بسیج کبودراهنگ در برگزاری این یادواره مشارکت خواهند داشت، عنوان کرد: این شهرستان تعداد 12 شهید فرهنگی و 72 شهید دانش‌آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها