سید محمد حسینی:

درس خارج فقه رهبر انقلاب مدت‌ها به موضوع موسیقی اختصاص داشت

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر لزوم تبیین تئاتر و موسیقی تراز انقلاب اسلامی، گفت: درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب مدت‌ها به موضوع موسیقی اختصاص داشت.
کد خبر: ۲۷۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ - 22January 2018

درس خارج فقه رهبر انقلاب مدت‌ها به موضوع موسیقی اختصاص داشتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست تبیین و تحلیل کتاب «منظومه فکری آیت الله العظمی خامنه ای» به قلم عبدالحسین خسروپناه عصر امروز (دوشنبه، ۲ بهمن ماه) با حضور سید محمد حسینی، سید جلال دهقانی فیروزآبادی، عباس چاردلی، جعفر درونه، مجید سرسنگی، حسین سلیمی و محمود صلاحی در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.

«سید محمد حسینی» وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست اظهار داشت: گاهی مانند ماهی غرق در آب قدر هستیم و قدر رهبر معظم انقلاب را نمی‌دانیم، در حالی که حضرت امام خمینی (ره) خطاب به ایشان می‌فرمایند «جنابعالی را یکی از بازو‌های توانای جمهوری اسلامی می‌دانم».

وی گفت: ما غفلت کرده ایم و در حجاب عصر این روزگار، اندیشه رهبر انقلاب را به خوبی تبیین نکرده‌ایم. جهاد کبیر جهاد فرهنگی و علمی است که توسط بچه‌های انقلاب شکل می‌گیرد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در نظام اسلامی برخی از مدیران و سیاسیون احاطه و اشرافی بر مبنای فکری نظام ندارند و لذا تفکرات دینی را نفی و به لیبرال بودن خود افتخار می‌کنند.

حسینی افزود: مقام معظم رهبری جور بسیاری از علمای این عصر را به تنهایی می‌کشند. نظام‌های فرهنگی، علمی، مدیریتی، حقوقی، امنیتی و دفاعی یک پازل برای نظم دادن به کتاب «منظومه فکری آیت الله خامنه ای» است که در کنار هم قرار گرفته و بیشتر نیاز به گسترش دارد.

وی خاطرنشان کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید سینما و تئاتر تراز انقلاب اسلامی مشخص شود و بیشترین تکیه بر دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب است.

حسینی با بیان اینکه درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب مدت‌ها به موضوع موسیقی اختصاص داشت، گفت: اشراف و احاطه ایشان در مسیر علامه طباطبایی، علامه جعفری و شهید مطهری است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ما برخی مواقع برای بزرگان ادب و هنر مراسم بزرگداشت می‌گرفتیم و وقتی یک گروه محقق درباره آن‌ها گردآوری اطلاعات می‌کرد و در محضر رهبر انقلاب گزارش کار می‌دادیم، ایشان نیز نظراتی را مطرح می‌فرمودند که قابل تامل بود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار