به مناسبت روز پرستار؛

همایش تجلیل از خانواده‌های ایثارگران در پلیس تهران بزرگ برگزار شد

همایش تجلیل از خانواده‌های ایثارگران صبح امروز به مناسبت روز پرستار در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ - 23January 2018

همایش تجلیل از خانواده‌های ایثارگران در پلیس تهران بزرگ برگزار شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، همایش تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران صبح امروز (سه‌شنبه 3 بهمن) با حضور سردار «حسن رحیمی» رییس پلیس پایتخت در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد.

سردار رحیمی در این مراسم اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر به فرماندهان عرض کردم که 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و حدود 300 هزار شهید و هزاران جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کردیم پس باید به خوبی مراقب باشیم تا ناامنی‌ها موجب خسارت زدن به جان و مال مردم نشود و ادامه نیابد.

وی افزود: نیروی انتظامی توانست به خوبی با اغتشاشات مقابله کند و انجام این کار با هوشیاری کامل بود.

رییس پلیس تهران بزرگ در ادامه خاطرنشان کرد: برای پاسداری از خون شهدا و جانبازان باید جان خود را فدا کنیم و نگذاریم عده‌ای از اراذل و اوباش، نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند.

وی بیان کرد: دشمن در جریان اغتشاشات اخیر به دنبال ضربه زدن به نظام بود که با هوشیاری مسئولین و مردم این توطئه نیز خنثی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش همسران جانبازان و شهدا گفت: همسران شهدا و جانبازان پیرو راه حضرت زینب (س) هستند و امروز ما باید از این همسران، درس صبر و تحمل را بیاموزیم.

در پایان این همایش از خانواده‌های شهدا و جانبازان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها