آخرین فرصت تشکل‌ها برای ارائه برنامه‌ها در نمایشگاه کتاب

با پیگیری معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تسریع تدوین برنامه و انتخاب مدیران کمیته‌های سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دبیرخانه شورای برنامه ریزی و اجرایی صنفی نمایشگاه کتاب، دهم بهمن ماه را آخرین زمان اعلام آمادگی تشکل‌های صنعت نشر برای مشارکت در کمیته‌های نمایشگاه اعلام کرد.
کد خبر: ۲۷۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ - 23January 2018

آخرین فرصت تشکل‌ها برای ارائه برنامه‌ها در نمایشگاه کتاببه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، دبیرخانه شورای برنامه ریزی و اجرایی صنفی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۳۰ دی ماه با انتشار اطلاعیه‌ای از تشکل‌ها و اصناف نشر کشور خواسته بود برای برگزاری نمایشگاه کتاب سال 97، ظرفیت و توانمندی‌های خود را اعلام کنند.

اما سه روز پس از این اطلاعیه، امروز اطلاعیه شماره دو شورای برنامه‌ریزی و اجرایی صنفی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد و در آن اعلام شد که به دنبال پیگیری‌های محسن جوادی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تسریع تدوین برنامه و انتخاب مدیران کمیته‌ها زمان اعلام آمادگی‌ تشکل‌های نشر از 15 بهمن به 10 بهمن تغییر کرده است.

این موضوع در حالی مطرح شده است که تنها 100 روز دیگر تا سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران زمان باقی است و علاوه بر نامشخص بودن فعالیت کمیته‌های نمایشگاه، هنوز خبری دال بر نهایی شدن قرارداد بین معاونت و مصلای امام خمینی (ره) یا شهر آفتاب نیست.

امسال همانند دوره‌ قبل قرار است هفت کمیته اجرایی و رفاهی، پشتیبانی، تبلیغات، علمی فرهنگی، اطلاع رسانی، ناشران داخلی و ناشران خارجی به صنف نشر واگذار شود و سایر کمیته‌ها مانند روابط عمومی و تشریفات در اختیار ریاست نمایشگاه بماند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 12 تا 22 اردیبهشت ماه سال 97 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار