رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مطرح کرد؛

۳۱ دفتر استانی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس صاحب نشر می‌شوند

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به گسترش فعالیت‌های ادبی دفاتر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: زمینه ایجاد ۳۱ دفتر نشر استانی فراهم شده است.
کد خبر: ۲۷۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ - 23January 2018

۳۱ دفتر استانی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس صاحب نشر می‌شوندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم محمدرضا گرامی در آیین اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس با بیان اینکه فعالیت‌های ادبی در بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس یک موضوع عملیاتی است، اظهار داشت: فصل الخطاب ما در سازمان ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس فرمایشات رهبر معظم انقلاب است. ماموریت ما هم در بنیاد حفظ و نشر آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ترویج فرهنگ مقاومت ایثار و شهادت است.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس تصریح کرد: ما در سازمان ادبیات مدام چشم انداز اصلی خود را رصد می‌کنیم. توجه به کودک و نوجوان، نوقلمان، ناشرین کتاب دفاع مقدس و نهضت ترجمه ۴ هدف اصلی ماست که آن را دنبال می‌کنیم.

امیر گرامی با اشاره به تاسیس هیئت‌های اندیشه‌ورز در این سازمان بیان کرد: در شورای سیاست‌گذاری و هیئت‌های انتخابی برای انجام ماموریت‌های محوله تلاش می‌کنیم. ما برای نظارت در حوزه دفاع مقدس دستورالعمل و انواع بازدید‌ها را قرار دادیم که ۳۱ استان کشور را پوشش می‌دهد.

وی همچنین از استفاده از فضای مجازی برای راهبری در حوزه ادبیات خبر داد و گفت: بهره‌گیری از فضای مجازی در ادبیات دفاع مقدس را در دستور کار قرار داده‌ایم. همچنین ما برای تربیت و آموزش توانمندی مسئولان، کارشناسان برنامه‌های اجرایی را در نظر گرفته‌ایم تا شرایط راه‌اندازی نشر استانی را با مجوز وزارت ارشاد فراهم آوریم.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تولید کتاب گویا، دیجیتال و انواع مختلف کتاب در دستور کار ما قرار گرفته است که ما باید آن را بروزرسانی کنیم. سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس خود را در نمایشگاه‌های قرآنی سهیم می‌داند و محصولات دفاع مقدس را در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌کند. حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در دستور کار ما قرار دارد، که حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در همین راستا صورت گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار