محسن جوادی:

ترویج ارزش‌های دفاع مقدس امنیت اقتصادی و اجتماعی را در پی خواهد داشت

معاون فرهنگی وزارت ارشاد گفت: این برنامه به دنبال بیان اهمیت تاریخی دفاع مقدس نیست، بلکه می‌خواهد بگوید اگر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه امروز جاری و ساری شود، شاهد شکوفایی اقتصاد، رفاه و امنیت اجتماعی خواهیم بود.
کد خبر: ۲۷۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ - 23January 2018

ترویج ارزش‌های دفاع مقدس امنیت اقتصادی و اجتماعی را در پی خواهد داشتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر ارشاد در آیین اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس ثروت ملی محسوب می‌شود که ضامن شکوه و عظمت ایران اسلامی در عرصه بین الملل است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ما از جنس ایمان و استواری، ایثار و ارزش‌های انسانی مبتنی برآیات قرآنی است افزود: ایثار، گذشت، جهاد، استقامت، پایداری، انسانیت و... همه از جنس ارزش‌هایی هستند که می‌توان به کمک این سرمایه عظیم یک کشور را به شایستگی ساخت.

جوادی افزود پاسداشت این ارزش‌ها شکل‌های مختلفی می‌تواند داشته باشد که امروز برای همین موضوع یعنی پاسداشت رزمندگان و ترویج کنندگان فرهنگ دفاع مقدس و ادبیات پایداری در اینجا جمع شده ایم.

وی با تاکید بر اینکه کتاب یکی از بهترین صورت‌های ماندگار کردن ارزش‌های دفاع مقدس است افزود: این برنامه برای ترویج و پاسداشت همین افراد است که یا در دفاع حضور داشتند و یا در تبیین و ترویج فرهنگ دفاع سهم داشتند.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد افزود: این برنامه بدنبال اهمیت تاریخی دفاع مقدس نیست، بلکه می‌خواهد بگوید ارزش‌های دفاع مقدس و فضایل رزمندگان اسلام امروز نیز می‌تواند در جامعه ما جاری و ساری شود، که اگر اینگونه شد تحت این ارزش‌ها شاهد اقتصاد شکوفا، رفاه و امنیت اجتماعی برای ملت مان خواهیم بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار