معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد خبر داد؛

استقبال زرتشتیان یزدی از دهه فجر

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد گفت: اقلیت‌های دینی با بیش از ١٠ برنامه به استقبال ایام الله دهه فجر می‌روند.
کد خبر: ۲۷۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ - 28January 2018

استقبال زرتشتیان یزدی از دهه فجر/ اجرای برنامه در ۵۰۰ کانون مساجدبه گزارش دفاع پرس از یزد،  «محمود دهقان هراتی» معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در این استان اظهار داشت: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را در سه کمیته فرهنگی هنری، اقلیت‌ها و کانون‌های مساجد برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از مهمترین رویدادها در استان طی ایام دهه فجر افتتاحیه جشنواره فیلم «فجر» است که در این راستا نیز جشنواره تئاتر فجر، نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی، برگزاری نمایشگاه کتاب در تمامی شهرستان ها، دیدار هنرمندان با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های دیگر اداره‌کل ارشاد یزد است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد عنوان کرد: اجرای پرفورمنس برای اولین بار در میادین استان و برنامه‌های مختلف هنری نیز از دیگر برنامه‌ها است.

دهقان ادامه داد: همچنین اقلیت های دینی با بیش از ١٠ برنامه به استقبال دهه فجر می‌روند که برگزاری جشن در آتشکده و نصب پرچم جمهوری اسلامی، خوانش متون مذهبی اقلیت‌های مذهبی به عنوان برنامه‌های دیگر است.

وی در پایان تاکید کرد: در کمیته مساجد یزد برنامه‌‌های متفاوتی در نظر گفته شده که در بیش از ٥٠٠ کانون فرهنگی هنری مساجد استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار