وکیلی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تضعیف قدرت آمریکا ریشه در دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاسخ تهدید و تحریم‌های دشمنان را با افزایش توان دفاعی می‌دهیم، گفت: مهم‌ترین نقطه ضعف آمریکا، دستاورهای انقلاب اسلامی است؛ لذا ما نباید تحت هیچ شرایطی از مواضع انقلاب کوتاه بیاییم.
کد خبر: ۲۷۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ - 28January 2018

تضعیف قدرت آمریکا ریشه در دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد«محمدعلی وکیلی» نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به موضع آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی مبنی بر دشمنی‌های مکرر اظهار داشت: رؤسای جمهور آمریکا از همان ابتدای انقلاب تلاش کردند تا به هر طریقی مخالفتشان را  با ما اعلام کنند؛ لذا تهدید و تحریم از سوی این کشور علیه ایران موضوع تازه‌ای نیست.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه گفتمان در سیاست‌های آمریکا جایگاهی ندارد، افزود: تهدید و تحریم تنها ابزار در دست مقامات این کشور برای به کرسی‌نشاندن حرف‌هایشان است. به همین دلیل باید کشورهای همسایه و اسلامی در کنار ایران با اتحاد کامل در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها ایستادگی کنند.

وی اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران را عاملی برای اثبات غیرقابل اعتماد بودن این کشور به ملت و مسئولان ایران دانست و تصریح کرد: اعمال تحریم‌های پی درپی آمریکا باعث شده که تاثیر منفی در اقتصاد ما ایجاد شود، آن عده‌ای که خوش‌ بین به تعامل با آمریکا بودند باید دریافته باشند که این کشور قابل اعتماد نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تناقضات رفتاری ترامپ در امور برجام گفت: آمریکا و متحدانش به هیچ عنوان پایبند به تعهدات خود نیستند.

وکیلی با بیان اینکه دشمنی‌های دشمنانِ ایران از بدو ظهور انقلاب اسلامی نمایان شد، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نقطه ضعف دشمنان، در راس آن‌ها آمریکا، دستاورهای انقلاب اسلامی است، ما نباید تحت هیچ شرایطی از مواضع انقلاب کوتاه بیاییم. تجربه به ما نشان داده که آمریکا اهل گفت‌وگو نیست، راه مقابله با هرگونه تهدید و تحریم، افزایش توان دفاعی کشور است، قدرت روز افزون ایران در تمام عرصه‌ها مهر ابطال بر تمام اهداف و نقشه‌های آمریکا خواهد بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «دشمن تا وقتی در یک کشور طمع می‌کند که آن کشور را ضعیف ببیند، اما اگر کشوری قدرتمند شود دشمن دیگر نمی‌تواند در آن طمع کند.»، گفت: ما باید با استفاده از تمام ظرفیت و امکانات داخلی روز به‌روز در جهت پیشرفت کشورمان تلاش کنیم و در این مسیر مسئولان مسئولیت حساس و سنگینی بر عهده دارند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار