وصیت‌نامه شهید امیرابوالفضل سپهری/ حفاظت از سنگرهاى دانشگاه و مدارس را فراموش نکنید

شهید سپهری در وصیت‌نامه خود آورده است: «از دانش‌آموزان حزب‌الله مى‌خواهم که همانطور که سنگرهاى رزم را پر کرده‌اند، حفاظت سنگرهاى دانشگاه و مدارس را فراموش نکنند؛ زیرا همانطور که امام عزیز فرموده‌اند اگر دانشگاه‌ها اصلاح شوند جامعه اصلاح مى‌شود.»
کد خبر: ۲۷۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱ - 29January 2018

وصیت‌نامه شهید امیر ابوالفضل سپهری/ حفاظت از سنگرهاى دانشگاه و مدارس را فراموش نکنید

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «امیر ابوالفضل سپهری» ۲۶ آبان ۱۳۴۳ چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲۷ بهمن ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

این وصیت‌نامه بنده سر تا پا گناه و تقصیر امیر ابوالفضل سپهرى است. امیدوارم که لیاقت پیدا کنم و به شهادت در راه الله نائل شوم و شهادت من مورد قبول حق گردد از شما امت اسلامی مى‌خواهم که براى آمرزش گناهان من دعا کنید تا خداوند از سر تقصیرات من روسیاه درگذرد. از پدر و مادر و کلیه کسانى که بر من حقیر حقى دارند مى‌خواهم که من را حلال کنند.

سلام مرا به امام روحى له الفدا این نور و روح جامعه اسلام و این فرزند على (ع) و این حسین زمان ما برسانید هرگز او را تنها نگذارید اوامر او را، چون وحى منزل بدانید که تا لطف خداوند و رهبرى این امام عزیز نبود انقلاب و اسلام این طور تداوم نمى‌یافت و اوست که باعث اعتلاى اسلام و مسلمین شده است.

از دانش آموزان حزب‌الله مى‌خواهم که همانطور که سنگرهاى رزم را پر کرده‌اند حفاظت سنگرهاى دانشگاه و مدارس را فراموش نکنند، زیرا همانطور که امام عزیز فرموده‌اند اگر دانشگاه‌ها اصلاح شوند جامعه اصلاح مى‌شود بر شماست که دانشگاه‌ها را پر کنید و تخصص‌هاى مورد نیاز مسلمین را یاد بگیرید تا مسلمین از متخصصین منحرف و غیر متعهد بى‌نیاز شوند.

پدر عزیزم مبلغى پول و هر چه که دارم به حساب جبهه‌هاى جنگ واریز کنید تا به مصرف پیروزى اسلام برسد و کتاب‌هاى پزشکى و دانشگاهى مرا به کتابخانه دانشکده بدهید تا دانشجویان مسلمان از آن‌ها استفاده کنند.

از امت اسلام مى‌خواهم که جبهه‌ها را پر کنند و حراست از خون شهدا و دستاوردهاى انقلاب را وظیفه خود بدانند.

در خاتمه از اعماق وجودم از خدا مى‌خواهم که ان‌شاءالله امام روحى له الفداء تا حضور مولا مهدى (عج) و حتى در کنار آن حضرت سالم و پایدار بماند.

عهد کردم گر از این ورطه غم جان ببرم

یکسره سر به در درگه جانان ببرم

پاى کوبان و غزل خوان به دو صد وجد وطرب

خویشتن را به در دوست به قربان ببرم

سینه خویش کنم چاک و گریزان و دوان

عرض خود را به در آصف دوران ببرم

گر چه ره پر خطر و منزل مقصود بعید

جان از این بادیه با همت نیکان ببرم

به امید زیارت کربلا و پیروزى

ملتمس دعاى خیر امت اسلام: امیر ابوالفضل سپهرى»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار