مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

مطرح کردن مباحث جناحی در دفاع مقدس خیانت است

«حجت‌الله ناصرپور» گفت: در موضوع دفاع مقدس هیچ جناحی مطرح نیست و همه نقش داشتند و اگر کسی در دفاع مقدس مباحث جناحی را مطرح کند، خیانت کرده است.
کد خبر: ۲۷۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ - 29January 2018

دفاع مقدس بعنوان یک مقوله انسان ساز و تاریخ ساز می باشد/ اساتید دانشگاه «سربازان گمنام» در نبرد فرهنگی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، نشست هم‌اندیشی سالیانه اساتید درس «آشنایی با دفاع مقدس» امروز (دوشنبه) در دانشگاه لرستان برگزار شد.

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، طی سخنانی در این نشست اظهار داشت: شما اساتید درس «آشنایی با دفاع مقدس» سربازان گمنام در صف مقدم نبرد فرهنگی هستید.

وی افزود: اگر به هشت سال دفاع مقدس بی‌اعتنا باشیم و به فرهنگ اصیل آن پایبند نباشیم، بدون شک در جامعه با مشکلات فراوانی روبه‌رو خواهیم شد.

ناصرپور خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به‌عنوان یک مقوله انسان‌ساز و تاریخ‌ساز است که اساتید درس «آشنایی با دفاع مقدس» سکان‌دار آن در نسل جوان هستند.

وی تصریح کرد: در موضوع دفاع مقدس هیچ جناحی مطرح نیست و همه نقش داشتند و اگر کسی در دفاع مقدس مباحث جناحی را مطرح کند، خیانت کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان گفت: چیزی که امروز به ما اراده و آرامش درون می‌دهد، گفتمان الهی و باور اصیل است که نشانه آن را می‌توان در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرد.

وی با اشاره به نبرد سخت فرهنگی با دشمن در جامعه، بیان داشت: با پشت سرگذاشتن هشت سال دفاع مقدس، امروز در نبرد فرهنگی با دشمن به سر می‌بریم، که این وظیفه اساتید درس «آشنایی با دفاع مقدس»، راویان و هنرمندان را سخت‌تر می‌کند که بتوانند براساس ذائقه مخاطب امروزی تولید محتوای فرهنگی داشته باشند.

ناصرپور خاطرنشان کرد: باید با تبیین مبانی فرهنگ اصیل و ناب اسلامی، تلاش کنیم که درصد رابطه فرهنگ و امنیت، به‌خصوص فرهنگ دفاع مقدس را بالا ببریم.

خاطرنشان می‌شود در ادامه این نشست، اساتید درس «آشنایی با دفاع مقدس» و معاونین آموزشی دانشگاه‌های استان استان، به بحث و تبادل نظر پیرامون بالا بردن کیفیت آموزشی این درس در دانشگاه‌ها پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار