رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

بیش از ۱۵ هزار ویژه‌برنامه دهه فجر در استان کرمانشاه اجرا می‌شود

«عباس سروری» گفت: ۱۵ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در تمام شهرها، روستاها و مراکز دهستان‌های استان کرمانشاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ - 30January 2018

بیش از ۱۵ هزار برنامه دهه فجر در استان کرمانشاه اجرا می‌شود////کپیبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «عباس سروری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های دهه فجر در قالب ۲۲ کمیته تخصصی با مسئولیت ادارات و نهاد‌های استان انجام شده است، اظهار داشت: تمام اماکن فرهنگی، هنری، ورزشی و بقاع متبرکه آمادگی کامل برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر را دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، تفاوت برنامه‌های امسال با سال‌های گذشته را محوریت مردم و اجرای آن به شکل عملیاتی دانست و گفت: کمیته زیباسازی و تزئین شهری برنامه‌ریزی خاصی دارند و استقبال از ایام الله دهه فجر متفاوت‌تر خواهد بود و تبلیغات محیطی متناسب با دهه فجر است.

سروری عنوان کرد: در روز ۱۲ بهمن‌ماه به مناسبت سالروز ورود امام راحل به ایران، ساعت ۹ صبح رژه نیرو‌های مسلح و مسابقه دوچرخه سواری از فرودگاه اشرفی اصفهانی خواهیم داشت.

وی با بیان این‌که تعداد زیادی از اکیپ‌های شهرداری در روز‌های دهم و یازدهم بهمن‌ماه به پاکسازی شهر می‌پردازند، گفت: در روز دوازدهم بهمن‌ماه ویژه برنامه‌ای همچون هر سال در مزار شهدا با حضور اقشار مختلف به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و غبارروبی برگزار می‌شود و استاندار کرمانشاه به بیان سخنرانی می‌پردازد.

سروری از برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر کشور در روز ۱۹ بهمن‌ماه در مزار شهدای کرمانشاه خبر داد و افزود: شب پیروزی انقلاب نیز گلبانگ «الله اکبر» و نورافشانی از برنامه‌های شاخص است.

وی با بیان این‌که مردم فهیم استان کرمانشاه با برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه بار دیگر در مقابل زیادی خواهی‌های مستکبران و سلطنت طلبان خواهند ایستاد، بیان کرد: در طول مسیر راهپیمایی ویژه برنامه‌های خاصی از جمله غرفه فرهنگی، نمایشگاه، ایستگاه صلواتی برپا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان این‌که مردم انقلابی استان با حضور حماسی و حفظ روحیه معنوی و انقلابی خود بار دیگر به میدان خواهند آمد و مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار جهانی خواهند زد، گفت: در تمامی ویژه برنامه‌های امسال دهه فجر نماد پرچم جمهوری اسلامی ایران به نشانه اعتراض به رویکرد فتنه‌گران در به آتش کشیدن این نماد اسلامی برافراشته خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که باید نسل جدید انقلاب طعم شیرین استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی را بچشند، عنوان کرد: طرفداران نظام جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های بیرونی خیلی از بیشتر تعداد افراد جمعیت داخل کشور است.

وی با اشاره به این‌که طرح‌های عمرانی به مناسبت دهه فجر در استان افتتاح می‌شود، اظهار داشت: تجلیل از فعالان انقلاب نیز در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار