فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر خبر داد؛

اعزام بیش از ۷۰۰ دانش آموز بهشهری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

«عابدین داغمه‌چی» با اشاره به اعزام دانش‌آموزان بهشهری به مناطق راهیان نور جنوب کشور، گفت: در ماه‌های گذشته بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز پسر و ۳۰۰ دانش‌آموز دختر از بسیج دانش‌آموزی به مناطق جنوبی کشور اعزام و امروز هم بالغ بر ۸۰ دانش‌آموز پسر به این مناطق اعزام شدند.
کد خبر: ۲۷۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ - 30January 2018

اعزام بیش از 700 دانش آموز بهشهری به مناطق عملیاتی دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «عابدین داغمه‌چی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «بهشهر» در جمع اعضای بسیج رسانه این شهرستان، اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌های دهه فجر بر اساس سیاست‌های تبیین و روشنگری نقش نهضت بزرگ حضرت امام (ره) و مجاهدت‌های شهدا در ایجاد امنیت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی و همچنین تولیدات سمعی و بصری با محوریت اندیشه و بیانات حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی شدند.

وی با بیان این‌که برنامه‌های امسال برای تقویت وحدت ملی است، تصریح کرد: در دهه فجر امسال، تلاش می‌شود تا برنامه‌ها در جهت تقویت ملی، انسجام اسلامی، حمایت از ظرفیت‌های بومی و ایده‌های خلاقانه و همچنین تقویت میان نسل‌های انقلابی، افزایش آگاهی و بصیرت نسل جوان و اغنای آنان نسبت به اهداف اسلامی صورت پذیرد.

وی از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدا آبروی محله با محوریت شهید مدافع حرم «بهمن قنبری»، یادواره شهدا و تجلیل از شهید شاخص سال «مرجان نازقلچی»، رژه خودرویی و موتوری، برگزاری مسابقات ورزشی، نهضت روشنگری فتنه ۹۶ و پیاده‌روی بزرگ همگانی، تنها بخشی از برنامه‌های ما در این دهه است.

داغمه‌چی افزود: افتتاح پایگاه بسیج «ابوذر غفاری» در روستای «یکه‌توت»، کلنگ‌زنی ساختمان جدید پایگاه بسیج «معراج» حسین‌آباد و افتتاحیه طرح‌های اقتصاد مقاومتی، بخش دیگری از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در ایام‌الله دهه فجر به‌شمار می‌آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر از افتتاح پنج واحد مسکونی در دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال‌جاری با همکاری بسیج سازندگی شهرستان و کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر، ساخت ۲۰ واحد مسکونی در این شهرستان آغاز شده است و در ایام‌الله دهه فجر امسال سه واحدمسکونی در روستا‌های «سارو»، «نمک‌چال»، «محمدآباد» و ۲ واحد نیز در داخل شهر به صاحبان‌شان تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور بیان کرد: فتنه ۹۶ با پشتیبانی مالی عربستان و دشمن‌های داخلی و سلطنت‌طلبان با ۲ هدف اصلی «فلج اقتصادی» و «امنیتی» ایجاد شد که بابصیرت و بیداری مردم فهمیم ایران سرکوب شد و ملت ایران در ۱۶ دی‌‌ماه امسال حماسه دیگری را خلق کردند.

داغمه‌چی از اجرای طرح گشت محله‌محور در پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد و گفت: این طرح در طول سال برای ایجاد امنیت و احساس امنیت در بین مردم در تمامی پایگاه‌های شهری و روستایی از ۱۱ شب تا ۸ صبح برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنوبی کشور بیان کرد: در ماه‌های گذشته بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز پسر و ۳۰۰ دانش‌آموز دختر از بسیج دانش‌آموزی به مناطق جنوبی کشور اعزام و امروز هم بالغ بر ۸۰ دانش‌آموز پسر به این مناطق اعزام شدند.

داغمه‌چی اظهار کرد: اثرگذاری برنامه‌ها، خدمات اجتماعی و مسجد محوری از شاخص‌ترین اهداف بسیج و سپاه ناحیه است و امیدواریم از این طریق شاهد حضور بیشتر جوانان و نوجوانان در مساجد باشیم.

وی در پایان با اشاره به اجرایی شدن طرح همگام با کشاورز در بهشهر، افزود: طرح همگام با کشاورز با حضور و فعالیت ۳۰ مهندس آموزش دیده در این حوزه در سطح شهرستان بهشهر در حال انجام است و مهندسین همگام با کشاورزان در زمین‌های کشاورزی برای توسعه محصولات و رفع مشکلات موجود حاضرند که خوشبختانه تاکنون با رضایت کشاورزان همراه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار