اجرای ۱۲ گروه موزیک در سراسر تهران همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) به ایران

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اجرای ۱۲ گروه موزیک در سراسر تهران همزمان با سالروز لحظه ورود امام خمینی(ره) به ایران خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ - 31January 2018

اجرای ۱۲ گروه موزیک در سراسر تهران همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) به ایران

به گزاری گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «علی اصغر جعفری» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مراسم اولین دوره جشنواره ترنم فتح در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در سخنانی به اهمیت گروه های موزیک نیروهای مسلح اشاره کرد و اظهار داشت: گروه های موزیک در تمامی فرآیندها و برنامه های نیروهای مسلح به مثابه نمک در غذا، طعم دهنده فعالیت های نیروهای مسلح است و در همه برنامه ها ردپای گروه های موزیک قابل مشاهده است.

جعفری در این مراسم بیان کرد: در سال های گذشته از ظرفیت این گروه ها کمتر بهره برداری می شد، بر همین اساس برای تاثیرگذاری و استفاده بهتر از این ظرفیت با موافقت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و تمهیدات اندیشیده شده اقدام به جشنواره سالانه ترنم فتح کردیم.

وی از برگزاری این جشنواره در سال آینده در کلیه استانها خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره موجب ارتقای کیفیت گروه های موسیقی و تبیین نقش آنها و رفع نقاط ضعف موجود خواهد شد و به تعالی بخشی گروه های موزیک کمک خواهد کرد.

رئیس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همچنین از اجرای 12 گروه موزیک در 12 نقطه تهران همزمان با لحظه ورود امام خمینی (ره) به میهن و برگزاری هر روز اجراهای موزیک در 4 نقطه تهران در ایام دهه فجر خبر داد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار