معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» باید محور اصلی فعالیت­‌ها باشد

سید جواد حسینی گفت: در دهه ۵۰ و سال ۱۳۵۷، ۵ هزار و ششصد شعار توسط مردم کشورمان در مورد بی­ کفایتی رژیم شاه و جایگزینی حکومت اسلامی سر داده می­ شد، اما از این تعداد، شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» محوری­‌ترین شعار بود.
کد خبر: ۲۷۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ - 01February 2018

شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» باید محور اصلی فعالیت­ ها باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، آیین آغاز مراسم‌­های سی و نهمین بهار آزادی در مشهد همزمان با یوم الله ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن‌اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از دانش ­آموزان نواحی مختلف آموزش و پرورش مشهد در عرصه میدان شهدا برگزار شد.

«سید جواد حسینی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در این مراسم، با گرامی‌داشت یوم الله دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در درجه اول بر پایه باور‌های دینی، مکتبی و اعتقادی مردم ایران شکل گرفت.

وی دومین عنصر شکل ‌گیری انقلاب اسلامی را رهبری بی­‌بدیل امام خمینی (ره) و در استمرار آن رهبری مقام معظم رهبری دانشت و افزود: هدایت­‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، وحدت و یکدلی را برای آحاد مردم کشورمان به ارمغان آورد.

حسینی خاطرنشان کرد: عنصر سومی که در تحقق پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشت، حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم بود. امروز نیز باید این سه عنصر برای تداوم و ارتقاء نظام، همواره ملاک عمل باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: پیاده­‌سازی سبک زندگی اسلامی به عنوان عنصر حیاتی در پرتو تقویت جایگاه رهبری حول محور وحدت و مشارکت همه آحاد مردم به منظور استمرار انقلاب اسلامی، باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برخی از شعار‌های دوران قبل از انقلاب گفت: در دهه ۵۰ و سال ۱۳۵۷، ۵ هزار و ششصد شعار توسط مردم کشورمان در مورد بی‌کفایتی رژیم شاه و جایگزینی حکومت اسلامی سر داده می­‌شد، اما از این تعداد، شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» محوری­‌ترین شعار بود که در دستیابی به توسعه و آبادانی کشورمان نقش مهمی داشت.

حسینی تصریح کرد: امروز نیز همه ما باید این شعار را محور اصلی فعالیت­‌های خود قرار دهیم تا در سایه آن استقلال ایران اسلامی تضمین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در پایان ابراز داشت: امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد که دولت جمهوری اسلامی خود را از مشکلات مردم جدا نمی‌داند. این مشکلات قبل از آن‌که مردم را رنج دهد حاکمان نظام را رنج می‌دهد، لذا برای حل این مشکلات و دستیابی به ایرانی توسعه یافته، باید با در جهت ایجاد انسجام و وحدت بیشتر و پیروی از ولایت فقیه و تبعیت از فرامین ایشان گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها